ملكة الكلية السادية




 ملكة الكلية السادية
 
 
ملكة الكلية السادية
الجزء الاول

كنت أدرس في كلية الاداب قسم أدب أنجليزي و لأني منذ صغري كنت أعشق الاغاني الأنجليزية و الأفلام الأجنبية عشقت اللغة الإنجليزية بشكل كبير مما جعل دراستها حلم يراودني منذ الاعدادية و بحكم حبي للغة كنت الأكثر اجتهادا في الكلية و كنت الأولى خلال الترم الاول من السنة الأولى ..وهذا ماحولني لاكون نقطة الأرتكاز بالفصل و الكل يسألني و يحاول الجميع التقرب مني عشان أشرح لهم مايفوتهم في المحاضرات او مالم يفهموه من الدكاترة


و هنا سأكمل كلامي بالعامية لتكون أيسر في شرح قصتي …..
منى واحدة من كثير من الطالبات إللي كانوا بيسعوا بكل الطرق عشان تتكلم معايا لاني بطبعي قليلة الكلام و أصلا مش بحب أختلط بحد يعني كانت متعتي كلها بالاغاني الانجليزية إللي ما تفارق لحظة من لحظاتي و ده أتسبب بأنتشار إشاعات أني متكبرة وشايفة نفسي أوي .
منى طالبة متوسطة المستوى ومكنتش أبدا ذكية بالتعليم ولكنها ذكية بحاجات ثانية بعدين عرفتها و هشرحها لكم في وقتها المهم في يوم وصلت الجامعة متأخرة لأني صحيت متأخرة جدا بسبب سهري للمذاكرة وده كان السبب أنه المحاضرة فاتتني فقلت أن الدكتور بكر دكتور متكبر مش بيقبل حد يخش بعده المحاضرة فخدتها من قاصرها و رحت للكفتيريا وهناك لاقيت منى اللي بصلتي بطريقة غريبة مع ابتسامة غامضة وقبل ما افكر بأي حاجة راحت قاطعة حبل أفكار بكلامها …. ” أيه ده رغد مش في المحاضرة ( رغد هذا أسمي ) غريبة ” فبتسمت لها وقلت ” صحيت متأخرة و أنتي عارفة الدكتور بكر وطبعه ” بصت لي بصه مش عارفة افسرها ازاي بس نتيجة البصة دي جسمي قله اقشعر و بقى حالته غريبة جدا وقالت ” هو بمزاج أمه , لو عايزة تخشي المحاضرة هتخشي غصبا عنه ” أستغربت جدا من كلامها و بصيت ليها وقلت ” منى أية موضوع غصبا عنه أية انتي مش عارفة الدكتور بكر و طريقته المستفزة ” قاطعتني وقالت ” مستفزة على نفسه لما تكون وحده زيك عايزة تدخلي المحاضرة يبقى لازم تخشي ” وسحبتني من أيدي و أنا أحاول أبعادها ” يابنتي عدى من المحاضرة يجيي عشرين دقيقة ” وهي تضحك ” لوعدى ساعة هتخشي وخليه كده يسمعني كلمة هطلع عينه قدامك ” خفت من كلامها و أستسلمت لجرها لي لحد باب القاعة ومن غير ما تخبط فتحت الباب مباشرة وقالت للدكتور بكر ” يادكتور رغد وصلت متأخرة شوية و هتخش المحاضرة ” الغريب أن الدكتور بكر قال ” أدخلي يا رغد ” ساعتها صدمتي كانت اكبر مما يتصورها أي انسان الدكتور ده تحديدا بيمنع أي حد يخش بعدها بدقيقة فأزاي سمح لي ادخل المحاضرة و انا اصلا متأخرة عشرين دقيقة , دخلت المحاضرة و قعدت و كأني مش بالمحاضرة لاني مستغربة منى دخلتني المحاضرة و هي مادخلت معايا بالعكس قفلت الباب ومشيت و بعد المحاضرة طلعت من القاعة جري ادور على منى لقيتها قاعدة في الكفتيريا بتهزر عادي جدا مع شلة بنات من سنة ثانية و ثالثة و أول ما شفتني ضحكت بعلو صوتها وقالت لي ” عليكي واحده دخلتك المحاضرة يبقى لازم تخدميني وتشرحي لي كل إللي حصل في المحاضرة لأني مادخلتها ” كنت مستغربة كلامها ” ولية ما دخلتي المحاضرة و على حسب ما شوفت أنك قادرة تخشيها ” ضحكت ضحكة مستفزة وقلت ” وازاي أضيع فرصة زي دي عشان تشرحي لي الدرس و أبقى أول وحده في الجامعة تشرحي ليها الدرس لوحدها ” كل كلامي ده والبنات صاحباتها بيبصوا لي و بيضحكوا ضحك هستيري و أنا مش فاهمة حاجة قطعت كل تساؤلات منى ” اعملي حسابك اليوم هتيجي معايا البيت عشان تشرحي ليا الدرس أحنا مش عندنا محاضرة بعدين لان الدكتورة شادية روحت عندها مرض و الاستاذ علي المعيد غايب يعني احنا فري طوال اليوم ” ولأني كنت مستجملة منها بعد إللي حصل الصبح و انها دخلتي المحاضرة قلت مش مشكلة قدامي اربع ساعات قبل ما أروح للبيت ” خلاص مش مشكلة هشرح ليكي بس الأفضل يكون هنا أصلي مش عارفة بيتك فين ويمكن يكون بعيد ومش هلحق أروح بسرعة ” مسكتني من ايدي وقالت ليا متخفيش هروحك لحد باب بيتكم ” هزيت براسي بالموافقة ورحت منى قايلة للبنات ” يلا منك ليها امشوا و هشوفكم بالليل بس أوعوا تنسوا الحاجات إللي تكلمنا عليها و تجيبوا كل حاجة و إللي هتنسى حاجة هطلع عينها و انتوا عارفيني كويس ” سألت بفضول ” اية هي الحاجات دي يا منى ؟؟ ” بصت لي بصة سيبت ركبي من الخوف و بعدين رسمت على وجهها ابتسامة ” الحاجات دي مش بقولها إلا لصاحبتي القريبات مني اووووي ” ساعتها زعلت و حسيت بشعور غريب أنها بتهزئني بطريقة غير مباشرة وراحت واخدني اتجاه عربيتها و فتحت الباب و ركبنا لحد بيتها ,

 بيتها مكنش بعيد عن الكلية هي تسكن في شقة بعمارة و كنت فاكرة انها عايشة مع اهلها بس طلعت عايشة لوحدها دخلت البيت معاها وشوفته في مرحلة فوضى وكركبه يعني ممكن تحس انها كان في معركة خربطتي البيت و قلبته رأسا على عقب المهم سألتها ” هو أهلك مش موجودين ” كلمتني و هي بتحاول تلم من الارض الملابس ” لا أنا عايشة لوحدي مش مع أهلي لانهم عايشين في البلد مش في القاهرة ” طالت نظراتي للشقة وهو متكركب و بطبعي بحب الترتيب و النظافة رحت حاطة الشنطة وبدأت بترتيب الشقة معاها و لقيتها بتقولي ” متتعبيش نفسك كلها كم ساعة ويتنيل ثاني و أنا تعودت عليه كده ” صرخت فيها ” تعودتي أية يامنى القذارة و الوساخة ممكن تخليكي مريضة وكمان مش هتعرفي تلاقي حاجة وسط الكركبة دي ” منى بصت لي بأستغراب ” و أنتي يهمك أية بأنها تبقى متكركبة ولا وسخة غريب أمرك ” قلت ليها ” أنتي لازم تعرفي أنه الأهتمام بصحتك هو أكثر أمر مهم في الحياة ” و أنا عمالة أشيل البلاوي إللي في الارض لاقيت صور بس صور غريبة جدا صدمتني صورة للدكتورة شادية و هي مش لابسة حاجة خاالص عريانة و لوفة بحبل ونايمة على جنبها بالأرض و في رجلين على وشها وصورة ثانية للدكتور بكر وهو برضه عريان و مربوط على كرسي و في ايد في وشه كأنه حد أداه بالقلم على وشه أما الصورة الثالثة هي إللي صدمتني أكثر كانت صورة لمنى وهي لابسة ثوب جلد قصير يعني يادوب مغطي جزء بسيط من أفخادها و الباقي باين و محز جدا وشادد على جسمها ماسكة بأيدها سوط إللي بيضربوا فيه الأحصنة و تحت في أخر الصورة تحت رجليها تحديدا وش الدكتورة شادية وفوسط كل هذا الارتباك لقيت منى ماسكة كتفي ” أنتي شوفتيهم ” بصيت ليها بصة كلها حيرة ” أية إللي بالصور دي يا منى ” تنهدت منى ” دي حياتي يا رغد وبصي بما انك شوفتيهم يبقى مش قدامي حل إلى أني اقولك الموضوع , واصلا بشوفتك للصور قصرتي عليا المسافة بدل موضوع الشرح وكده ” قلت ليها ” موضوع أية بالضبط يا منى ” قامت قاعدة على الكنبة ومشغلة التلفزيون ولان نظامه LED فراحت قابلة على USB ” تعالي اقعدي جمي وهتفهمي كل حاجة ” قعدت جنبها و راحت مشغلة فيديو أول مشتغل بهت وجننت من إللي شوفته شوفت الدكتورة شادية بتنضرب بالقلم و هي قاعدة على ركبتها و الأكثر غرابة أنها بتقول اكثر يا ستي أضربيني أكثر و استمرت الأقلام على وش الدكتورة شادية من غير ما أعرف مين بيضربها ولية و ليه أصلا هي بتقول اضربيني أكثر لحد ما وضحت الصورة و ظهرت منى و هي بتقولها ياشرموطة يابنت الشرميط بقا بتعملي فيها دكتورة عليا فيي الجامعة و تديني 16 من عشرين في الاختبار وبتضربها بالقلم ثاني و الدكتورة شادية بتقولها اسفة يا ستي اسفة بس كان لازم اعمل كده أنتي مش جاوبتي حاجة ازاي أعطيكي نمر نهائية ,

 ساعتها مقدرتش و قمت قايمة من على الكنبة راحت منى موقفه الفيديو ومسكتني من ايدي وقعدتني على الكنبة ” عارفة صدمتك بس لازم تعرفي انه الدكتورة شادية دي زي الخاتم بصباعي بتنفذ كل طلباتي يعني بالمختصر المفيد هي خادمة لي بتخدمني وتتمنى تراب رجليا ” نظرت ليها ” خدامتك أزاي و انتيب تضربها كده و أزاي دكتورة مثلها تشتغل خدامة أكيد هي غنية عن فلوسك و ازاي خدامة و الشقة متنيلة كده ” ضحكت ضحكة كلها قوة ” يابنتي خادمة لي مش يعني شغالة في فرق دي خادمة جنسية لي بتنفد كل رغباتي عشان تحسب بمتعة الذل ” ساعتها فاض بيا ” ذل أية ومتعة أية يا بنت أنتي أية الهبل إللي انتي بتقوليه ليا ده هو انتي مفكراني عيلة هتضحكي عليها بكلمتين ” و أول مرة أشوف منى بالطريقة إللي شوفتها بيها بعد ماسمعت كلماتي وشها اتغير بقى كله غضب و حاجبيها انعقدوا و صوتها ارتفع ” أنتي فاكرة نفسك مين عشان تكلميني بالطريقة دي أية أكمني محترماكي شوية هتعملي عليا أستاذة دا انا هفعصك برجليا ومحدش هيقدر يعملك حاجة ” مع الكلام ده ردي كان اقسى ولاول مرة تطلع مني كلمات قذرة ” تفعصي مين يا بنت الكلب انتي أية لسة مش عارفة أنتي أية ولا تحبي أعرفك قد اية أنتي شرموطة وعاملة فيها حاجة كبيرة و أنتي شرموطة كبيرة كمان ” وأول ما خلصت جملتي حسيت بحاجة غريبة أية إللي بيطلع مني ده وأية الكلمات دي إللي طلعت مني منى مادتني فرصة أفكر كثير راحت مسكاني من ايدي وبتشدني بقوة و انا بمنعها بقوة وسط الشد بتاعها و مقاومتي ليها لاقيت ايدي لا اراديا بتنزل بقلم على وشها قلم بمعنى الكلمة كان فيه من القوة إللي خلاها تسيب ايدي وتقع بجسمها كله على الكنبة رفعت راسها بصت لي وشوفت دم بينزل من بين شفايفها الظاهر القلم كان مؤثر لدرجة انها نزلة دم من بقها لقيتها بتبسم أبتسامة غبية ” دا انتي معلمة أخر حاجة يا رغد ” قلت ليها بنبرة فيها تعالي ” أية مفكراني شادية ولا بكر أنا رغد بختلف عنهم ” منى ساعتها عملت حركة غريبة ونزلت على ركبتها قدامي ” عارفة ده وفاهمة ده جدا عشان كده استفزيتك شوية عشان أطلع رغد الحقيقة مش جو البنت الهادئة إللي كنتي عايشة أنا عارفة أنك قوية جدا وشوفت ده يوم ما هزئتي البنت رهف وخليتيها زي الجزمة ليكي في الكلية من يومها و أنا عارفة أنك مستريس بس لسة أنتي مش عارفة عشان كده مكنش قدامي إلا أني اعمل ده معاكي عشان تعرفي أنك قادرة تعملي حاجات كثير ممكن تخليكي فوق كل الناس و تخلي كل الناس ملكك ” وبعد ما خلصت كلامها لاقيتها بتبوس جزمتي وبتقولي سامحيني على تطاولي معاكي ساعتها حسيت فعلا بشعور قوي أني حاجة مهما وأنه في ناس فعلا ممكن تبوس جزمتي عشان أسامحها و اغفر ليها وبقى في شعور غريب بالتملك جوايا وحبيت أختبر ده مع منى قلت ليها عايزة السماح يا وسخة هزت براسها بمعنى الموافقة بصيت ليها وقلت شوفي الشقة عاملة ازاي عايزاكي تنظفيها كلها بس بشرط تنظفيها و انتي من غير هدوم و انتي ملط راحت رافعة راسها وقلت أمرك يا ستي وبعد كلمة ستي لاقيت شعور بالسعادة جوايا وحاجة بتقولي هذا هو عالمك مش إللي كنتي فيه حبيت أجرب جبروتي على منى رحت لطشاها بالقلم على وشها سمعتها بتقول زيديني أكثر رحت لطشاها ثاني وهي على نفس الكلمات زيديني ياستي رغد حسسيني بسعادتك بيا وقفت لطش الاقلام وقلت ليها اقلعي اولا هدومك كلها و اقعدي قدامي راحت قالعة البلوزة إللي لابساها كانت لابسة سونتيان ضاغط على صدرها على الاخر أصل صدرها كان كبير جبتين أكبر من صدري و قلعت البنطلون الجينز و الغريبة انها مكنتش لابسة تحته حاجة ملبوس على اللحم و فكنت السونتيان وبقيت عارية تماما و أنا بعنيا بتفحص جسمها كانت جميلة بلونها القمحي و شعرها البني اللون و عنيها العسلي و شفايفها الجميلة البارزة يعني اول ما تبص عليها تحسها واخدة وضعية البوس وصدرها الكبير النافر و حلماتها البنية و قوامها الجميل المتناسق و لتحت بتشوف ذلك الشرخ الذي يلهب الكثيرين ويجعلهم في لحالة جنون كان كسها وردي اللون وغير مختونة أي بكامل شهوتها و زنبورها الصغير البارز إللي يعطي الناظر انطباعا بالاستعداد لمعركة قادمة ,

 قلت ليها لفي وريني طيز لفت لأرى طيز مدورة تدويرة رهيبة حاجة كده تغيير مفهومك عن المتعة طيز لم ارى منها طوال خبرتي التي أبتدأت تلك الليلة قلت ليها اقعدي راحت قاعدة على ركبتها و وجهها اتجاهي وقلت ” أنا تحت أمرك يا ستي ” قلت ليها دلوقتي بقا قبل ما تنظفي و تروقي الشقة فهميني أنتي جيباني هنا لية ؟؟ منى طاعت راسها للأرض و قالت حضرتك أنا سويتش وكثير صرت العب دور المستريس في الكلية زي ما شوفتي في الفيديو يعني دكاترة كثير سواء نسوان أو رجالة بيخدموني غير طالبات و طلاب وبستمتع معاهم بس مش متعة كاملة لاني سويتش يعني بستمتع ايضا بأني أكون ذليلة و خادمة بس للأسف مافيش حد كان نافع لحد ماشوفت إللي عملتيه مع رهف ساعتها لاقيت فيكي المستريس إللي أنا محتاجاها عشان ابقا ذليلة ليها وخادمة بس أنتيم كنتش عارفة أنك تصلحي مستريس ولا حتى عالم السادية عشان كده جبتك معايا لهنا عشان أطلع كل القوة إللي فيكي و أبقى أول خادمة ليكي و اسعد خادمة , شديتها من شعرها ورفعت راسها لفوق و قلت ليها أنتي عايزاني ابقا زيك شرموطة يا وسخة و بطريقة مقرفة تفيت على وشها بس صدمتني لاقيتها بطلع لسانها لتلحس التفة إللي جنب بقها و بقول عسل ياستي , قالت لي أنتي ملكة متربعة مش شرموطة الشرموطة أللي بتخدمك ممكن تعملي فيها أي حاجة تخطر ببالك وممكن كمان تنيكيها لو عايزة او تخليها تلحس ليكي كسك أو أي حاجة أنتي عايزاها حسب رغبتك لأن كل طلباتك أوامر عند الخادمة رحت لطشها بالقلم وقلت ليها يلا بقا يا خادمتي روقي الشقة رحت قايمة صرخت وقلت ليها متقفش على رجليكي روقيها و انتي كده على ركبك كنت مفكراها هتقولي صعب او مستحيل لاقيتها قعدت على ركبتها و مشيت بطريقة مضحكة وبدأت بترتيب البيت وقتها كنت بتفرج عليها و بحاول افهم ليه بتنفد كل حاجة من غير أي اعتراض أو رفض و بعد ما خلصت ترتيب الشقة وصلت لعندي ومباشرة نزلت تبوس جزمتي و تقولي حضرتك ما تعبتي من لبس الجزمة طبعا أنا كنت لابسة جزمة رياضية وساعتها خطر في بالي أني أخليها تقرف بأي طريقة عشان أخليها ترفض حاجة و أخلص من اللي بيحصل و اقوم اروح قلت ليها فعلا تعبت قلعيني الجزمة راحت مقلعني الجزمة اليمين وقبل ما ترميها قلت ليها شميها راحت تشمها و انا عارفة ان ريحتها بتبقى كريهة اوووي ولكنها كانت بتشم بطريقة فضيعة و بتقولي ما اروع ريحتها يا ستي جننتني فعلا ازاي بطيق ريحة منتنة كده و من عصبيتي قلت ليها افتي بقك فتحت بقها قلت ليها على الاخر راحت فتحاه على الاخر رحت بسرعة مدخله رجلي جوه بقها هي و الشراب إللي كان ريجته برضه منتنه قلت ليها دلوقتي بقا مصي الشراب بتاعي وهي بتحرك بقها حسيت بأنه بدل يتبل الشرب و وصل البلل لأصابع رجليا رحت ساحب رجلي من بقها لقيتها بتقولي لية كده ياستي كنت لسة بستطعم طعم رجليك الرائع رحت شادها من ايدها وقلت تعالي بقا فهميني أية موضوعك وازاي بتحبي الحاجات دي , قعدت تشرح لي انها بتحب القرف جدا وانها ممكن تبقى حمام لي وتشرب بولي و تاكل الخرا بتاعي لانها معتبراه أطعم حاجة في الدنيا وانها ممكن تلحس كل العرق من عليا وحتى تحت باطي وانها هتبقى سعيدة وانها في أنواع من الخدام مش بيحبوا الحاجات دي بس بيحبوا الضرب و الاهانة و الربط وممارسة الجنس معاهم بطريقة عنيفة و بعد شرحها الطويل ليا عدى الوقت وحان موعد مرواحي للبيت فسألتها قبل ما اقوم أنتي قلتي للبنات أنك هتشوفيهم المساء لية ؟ قالت ياستي دول عندهم سيشن فسألتها سيشن ازاي قالت يعني انهم هيخدموها اليوم المساء الثالث بنات وأنها بتاخد منهم فلوس مقابل العمل ده وانهم خدام ليها فأنتابني شعور بالحيرة وساعتها قلت ليها عايزة احضر معاكي السيشن ده قالت ياستي الموضوع مش بالبساطة دي هما مش عارفين انك مستريس ولا حتى يعرفوا انها بتخدمني وانه لو عرفوا ده ممكن تخسرهم وهي بتحتاج الفلوس عشان تمشي حياتها فقلت ليها سهلة قولي ليهم أني مستريس صديقتك مش شرط تقولي انك خادمتي فأرتسمت على وجهها ابتسامة جميلة و فرحة وقالت يعني مش هتزعلي لو قلت ليهم انك صديقتي مش ستي قال ليها ابدا بس بشرط قالت لي شروطك كلها اوامر قلت ليها نص الفلوس إللي هيدفعوها ليكي ليا قالت ولو عايزاهم كلهم فداكي قلت لا نصهم بس ,

 ومش عارفة أية إللي خلاني أمسك بزها بقوة كبيرة رحت هي مطلعة صوت ألم مكتوم أههه قلت ليها وتعملي حسابك انك من اليوم هتعلميني كل حاجة خاصة بالمستريس عايزة اعرف كل حاجة قالت أمرك ياستي أنتي بمجرد ماتشوفي ازاي بتعامل معاهم هتعرفي قلت ليها انا عايزة اخش الحمام لاقيتها نزلت على ايديها ورجليها و قالت اركبي على ظهري اوصلك لحد الحمام ساعتها حسيت انه منى دي فعلا عايزة ترضيني بأي طريقة بس حبيت اصعب عليها الدنيا شوية قلت ليها مش انتي عايزة تشربي الميه اللي هجيبها قالت اكيد حضرتك ده مشروبي المفضل رحت قايلة ليها يبقى مش هخش الحمام ولا هتشربيه دلوقتي ومش عايزاكي تشربي حاجة لما ألاقيكي المساء عشان تبقى بطنك فاضية و تشربيه و تستلذي بطعمه و قالت حاضر مش هاكل ولا اشرب للمساء قلت ليها يلا قومي البسي هدومك عايزاكي توصليني للبيت و هي قايمة رحلة مدخلة صباعي في طيزها لدرجة انه خش من فتحت طيزها لجوا لدرجة انها كانت هتقع من المفاجأة ولكني مسكت ايدها وقلت ليها تعملي حسابك من النهاردة طيزك وكسك بقوا ملكي يعني مافيش حد يقرب منهم إلا بإذني قالت أمرك يا ستي أنا الشرموطة بتاعتك يعني أعملي فيا إللي انتي عايزاه قلت ليها برافو عليكي يلا البسي ورحت مطلعة صباعي من طيزها وراحت لبست هدومها و نزلنا للعربية و هي بتوصلني قالت لي يا ستي هتلبسي اية اليوم قلت ليها العادي قالت لا لازم تلبسي لبس مستريس أنتي تيجي قبل ما يجيوا البنات عشان تغيير لبسك و تلبسي لابس مستريس حقيقة قلت البنات هيجوا الساعة كام قالت هما هيجوا الساعة 10 و هيباتوا عندي قلت ليها كمان بيات قالت اية عشان هيبقوا مربوطين للصبح قلت هشوف موضوع الربط بعدين يبقى تعدي عليا الساعة 7 عشان تاخديني و تعملي حسابك لما تروحي تحطي كاميرتك و تصوري نفسك طوال الوقت لو الاقي ثانية ناقصة مش هتشوفيني قالت لي اصور اية بالضبط قالت هتروحي وتقلعي كل هدومك و تجيبي خيارة و تحطيها بطيزك و تنامي على ظهرك لحد ما يجيي موعدنا و تعرفي لو تاكلي حاجة ولا تكذبي عليا بحاجة ساعتها مش راح تشوفيني ثاني قالت لي أنتي تأمري ولا هكسر ليكي أمر و وصلت للبيت وبدأت استعد للمساء و إللي راح يحصل فيه ………  

تعليقاتكم و شير كتير و استنوا الجزء التاني  قولوا ف التعليقات لو حابين اكمل


المستشار

نياكه الافكار اهم و افجر من نيك الجسد ممكن تنيك واحدة بس ولا عقلها و هيجانها معاك بس ممكن تبقي مش معاها و نايك افكارها وكل حته فيها عيزاك زوبرجي مصري عنيف ( مزيكا قراءه جنس و أشياء اخري الصداقات فقط تدوم ) اعترافات وفضفضه استشاره جنسيه

إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان أول الموضوع

إعلان أخر الموضوع