الجزء الرابع
انا/ عموما انا ببقي مبسوط وانا معاكي وبشوفك كويسه وبتضحكي.. مش يلا بقي ننام ع اعرف اصحي للكافيه بليل.
نرمين/ اوك يلا
دخلنا اوضة نرمين وانا قلعت هدومي ونمت بالبوكسر ونرمين كانت ف الحمام خارجه بقميص نوم احمر قصير مفيش تحته حاجه خالص وحاطه برفيوم سكسي فشخ وجات من اتجاهي ع تطلع ع السرير قامت رمت جسمها فوق جسمي ع تنام جمبي....
انا/ هي الاوضه ضيقه لدرجة انك تيجي تطلعي السرير من الاتجاه اللي نايم فيه
نرمين/ اه ضيقه وانا بحب انام ف المنطقه دي بس انت رخم ونمت هنا
انا/ بس جميل البرفيوم دا
نرمين/ عجبك البرفيوم
انا/ لا عاجبني حاجه تانيه خالص وبفكر امسكه اقطعه
نرمين/ بطل رخامه وقلة ادب
انا/ رخامه اي انا بتكلم عن القميص شكله تحفه عليكي ومخليكي منوره
نرمين/ ي سلام دلوقت اللون الاحمر بقي حلو وتحفه عليا كمان مهو مكنش عاجبك
انا/ بقي عاجبني خلاص وحبيته عليكي فشخ انتي اصلا بيضا وتتاكلي اكل وشكلي هعمل بلاوي دلوقت وانتي السبب
نرمين/ انا السبب لي انا معملتش حاجه
انا/ خالص.. هو انتي بتعملي حاجه.. انا اللي هعمل حاجات بس استحمل ي جميل
نرمين/ شهاب بطل بقي ونام ع تصحي فايق لشغلك وتبقي مركز
انا/ قربي الاول اقولك كلمتين ف بوقك.... شديتها من رقبتها ونزلت ف شفايفها بوس واكل وايدي ع بزازها فوق القميص بدعكهم جامد ونرمين ايديها ع راسي كأنها خايفه اهرب منها وانا باكل شفايفها وبدعك بزازها اكتر وايدي نزلت ع كسها فوق القميص لاقيت القميص مبلول ومتغرق من عسلها
انا/ انتي لحقي ي نرمين تغرقي كده
نرمين/ مجرد م تلمسني جسمي كله بيسيب وبحس بنار ف جسمي كله
انا/ انتي حالتك صعبه خالص تعالي اشوف طالعه منين النار دي...
مسكتها من رقبتها بوس ومص فيها وبقيت اعض رقبتها بشويش وايدي بتتحرك ع كسها من فوق القميص بدعكه جامد كأني بعاقبه وكسها عمال ينزل عسل ومغرق ايدي بالقميص ونرمين تتلوي تحتي زي التعبان وانا بزيد ف الدعك رفعتلها القميص من فوق كسها وبقيت بدخل صوباع فيه واحركه يمين وشمال وبقيت بدخل صوباعين مع بعض ونرمين صوتها يعلي اكتر وانا ازود ف بعبصة كسها وامسك زنبورها بين صوابعي افركه واشده ونرمين تقول حرام عليك كفايه دخل زبك بقي هموت وانا مش سامعها اصلا وفضلت ع الوضع دا شويه لحد م حسيت جسمها بدأ يترعش وكسها طلع عسل دفعه واحده كأنها ماسورة مياه واتكسرت وهي تصوت وتتأوووه وهي حضناني جامد حسيت انها هتكسر جسمي من شدة حضنها وضوافرها اللي فشخت ضهري خربشه بقي زي الخريطة من كتر ما خربشت ضهري سببتها تهدي شويه وانا حاسس بنار ف ضهري من ضوافرها نزلت ع شفايفها ابوسها بشويش وشعرها بين صوابعي بلعب فيه وهي ف حاله غريبه مغمضه عيونها وماسكه ف رقبتي مش عايزه تسيبني وبتتأوي بصوت خفيف مع انفاسها العاليه فشخ منظرها جميل جدا خلاني عايز اكل كل جزء فيها بدأت. تاني ابوسها اكتر من الاول وهي بدأت تدخل معايا ف المود تاني بس بدأت تتكلم....
نرمين/ شهاب انا عايزه امصلك اوي
انا/ طب فوقي الاول وبعدين اعملي اللي نفسك فيه براحتك
نرمين/ انا فايقه اهو خلاص..
قامت نرمين قعدت ع السرير وخلتني انام ع ضهري ونزلت بوكسري قلعتهولي خالص وبدأت تدعك ف زوبري بشويش وايديها ناعمه فشخ خلت زوبري زي الحديده ف ايديها وبدأت تمشي طرف لسانها ع راس زوبري براحه وتدخل طرف لسانها ف فتحة زوبري وانا اتجننت من الحركه لاقيت نفسي بضغط ع راسها بدخل زوبري جوا بوقها وبدأت هي تمص فيه وتخرجه من بوقها وتمشي بلسانها ع زوبري من بره وعل عروقه بتلعب بزوبري وجننتي معاها البطل... بعد. كده نزلت تحت زوبري مسكت بيوضي تلعب فيهم بايدها شويه وبعدين حطتهم ف بوقها بقت تمصهم وتشدهم جامد وانا ماسك راسها بايدي بضغط عليها ونرمين ماسكه بيوضي تمصهم شويه وترجع تمص زوبري شويه بتبدل بينهم لحد ما كنت خلاص هجيب من كتر مصها لكن شديتها من شعرها وسابت زوبري وقامت قعدت عل رجلي ومسكت زوبري بتحاول تدخله ف كسها بس انا منعتها وخليتها نامت ع جسمي وانا حاضنها وببوس شفايفها واعضها ف رقبتها وايدي ماسك طيزها بضربها سبانكات عليها وعدلت زوبري ع كسها من بره وخليتها تروح وتيجي ع زوبري يحك ف كسها من بره والحركه دي كانت مخلياها مجنونه وبدأت تصوت وتتأووه بصوت عالي لدرجة ان مسكت شفايفها بسناني بسبب صوتها العالي جدا من هيجانها وتعبها لحد م عدلت نفسها ومسكت زوبري بايديها ودخلته ف كسها مره واحده وبدأت تطلع وتنزل ع زوبري بكل قوتها كأنها بقالها سنين متناكتش وفضلت ع الوضع دا شويه حلوين ومش مبطله تنطيط ع زوبري ولما حسيت انها تعبت خليتها تثبت ومسكتها من طيزها وبقيت انا اللي اطلع بزوبري ارزعه ف كسها بكل قوتي ومن طلوعي ونزولي بوسطي ضهري بيحك ف السرير قومت قايل اااه بصوت عالي بسبب الخرابيش اللي ف ضهري بتحك ف السرير بتحرق ضهري قومت قالبها بقيت هي تحتي وانا فوقها وزوبري لسه ف كسها مخرجش نيكتها ف كسها شويه كمان ومن الهيجان حسيت لبني قرب ينزل قومت خرجت زوبري من كسها وخليتها تبقي وضع الدوچي وفتحت طيزها بايدي ودخلت زوبري براحه لحد. الراس وبدأت ازود لحد م دخل كله جوا طيزها وبقيت ماسكها من وسطها وبنيك ف طيزها بكل قوتي وارزع وصوت لحمي بيخبط ف لحمها وانا بنيكها ف طيزها لاقيتها بتقولي
نرمين/ شهاب انا عاوزه لبنك ف كسي
انا/ انتي مجنونه!! انزل ف كسك ازاي كده هتحملي وانتي مش متجوزه
نرمين/ لا انا مركبه وسيله من اول ما اتجوزت ومش هحمل متقلقش
المهم خرجت زوبري من طيزها ودخلته كسها وبقيت بنيكها ف كسها بقوتي وبرزع جامد ونرمين تتأووه واهااتها عاليه وانا بهيج من صوتها بقيت برزع اكتر واكتر لحد ما حسيت بكسها بيضيق ع زوبري وبدأت تنزل عسلها حسيت زوبري بيجيب لبنه مع كسها بقيت بنزل لبني جواها وكسها بينزل عسله ع زوبري وفضلنا نجيب سوا لحد م زوبري نزل كل اللبن ف كسها وهي نامت ع بطنها وانا فوقها وزوبري بدأ يخرج من كسها وانا حاضنها من ورا وكل. دا لسه لابسه قميص النوم بتاعها اللي بقي متكوم عند. بزازها فوق هدينا شويه ونزلت من فوقها نمت ع السرير ونرمين بدأت تفوق وتفتح عيونها
نرمين/ ينفع كده بهدلتني وخليتني مش قارده اتحرك من مكاني
انا/ انا اللي بهتدلك بردو!! انتي مش
المستشار Story x
حاسه انتي عملتي اي؟
نرمين/ عملت اي ي شهاب انت مفتري
انا/ انا هوريكي عملتي اي.. قومت لفيت ضهري ليها وشافت الخربشه اللي ف ضهري بسبب ضوافرها لاقيتها صوتت
نرمين/ يلهوووي اي دا حصل امتي دا
انا/ ما انتي مسطوله مش حاسه بتعملي اي طب اعمل فيكي اي دلوقت انا مش طايق ضهري ولا هعرف انام ع ضهري
نرمين/ معلش انا اسفه مكنتش حاسه بحاجه غصب عني معلش
انا/ خلاص ي نرمين انتي هتعيطي ولا اي ههههه المهم تكوني مبسوطه
نرمين/ مبسوطه جدا ومش عايزاك تمشي وتسيبني.. ما تسيب الشغل دا ي شهاب وخليك معايا نعيش سوا والفلوس كتير
انا/(الجمله دي كانت كفيله ان اقلب وشي عليها لان كده ممكن تكون فاهمه اني عايز منها فلوس او طمعان فيها) انا هقوم اخد شاور ي نرمين
نرمين/ طب انت قلبت وشك لي ي شهاب انا مش قصدي حاجه انا بس عايزاك تفضل جمبي
انا/ مقلبتش ي نرمين انا عايز اقوم اخد شاور ع الحق انام شويه
نرمين/ طب استني هندخل ناخد شاور مع بعض زي المره اللي فاتت
انا/ لا انا هدخل لوحدي وقومت وسيبتها
خدت الشاور بتاعي وخرجت قولتلها قومي يلا خدي شاور وهي دخلت الحمام كنت انا لبست هدومي كلها وسيبتها ونزلت ركبت ع اروح شقتي ورنت عليا وانا ف الطريق كنسلت عليها ورنت تاني قفلت فوني وصلت شقتي ودخلت نمت ع طول صحيت ع صوت المنبه الساعه 7 بليل قومت ظبطت نفسي ولبست ونزلت ع اروح الكافيه وصلت الكافيه ع 8 ونص وقابلت احمد هناك
احمد/ عامل اي دلوقت ي شهاب
انا/ تمام ي احمد بقيت احسن متقلقش
احمد/ طب انا همشي بقي وانت استلم مكاني ورايا مشوار هخلصه وبعد كده هروح البيت انام ولو ف حاجه كلمني
انا/ تمام روح انت وخد راحتك وكله هيبقي تمام... صحيح خلصت شغل ف المكان اللي جمب الكافيه ولا لسه كتير ( اقصد المكان اللي هيبقي للكابلز هيبقي تبع الكافيه بس منعزل لوحده بينه وبين الكافيه زجاج)
احمد/ لسه شوية تشطيبات بس الصنايعي عنده حالة وفاه ومعاه اسبوع كده ويرجع يكمل باقي الشغل يعني اسبوعين او تلاته بالكتير ويبقي المكان جاهز
انا/ تمام ي غالي ع خير.. روح انت ع تلحق مشوارك ولو ف حاجه وقفت معايا هكلمك
مشي احمد وانا قعدت ف الكافيه شربت قهوه وافتكرت اني قافل فوني قولت افتحه وفتحت الفون لاقيت رسايل كتير من نرمين قولت مش هكلمها وحتي لو اتصلت مش هرد ولازم اعلمها تختار كلامها معايا وتفكر فيه قبل م تقوله
عدي حوالي ساعتين وبدأت الناس تيجي وكل واحد اقابله يسأل كنت فين امبارح ومجيتش لي وعرفتهم اني كنت تعبان شويه بس دلوقت تمام ونهزر ونضحك واليوم ماشي تمام جدا لحد ما شلة البنات اللي دايما كنت بهزر معاهم وبقعد ع ترابيزتهم وصلوا دخلوا سلمت عليهم وبردو سألوا كنت فين امبارح وعرفتهم اني كنت تعبان بس لاحظت ان ف واحده منهم مش موجوده معاهم..هما 4 بنات سنهم 25 (اميره_دينا_نهي_شروق) بنات لبسهم هاي كلاس وحاجه تشوفها زوبرك يقف وواضح انهم من عائلات معاهم فلوس ملهاش عدد بس اسلوبهم جميل ومفيش فيهم واحده مغروره او تنكه تحب تتكلم معاهم وبيهزروا وبيضحكوا بس منهم بنت اللي هي (دينا) تحس انها تربية شوارع معندهاش بربع جنيه كسوف وبتقول اي كلام عادي وتشتم بالفاظ كهزار يعني تعتبر اوبن مايند من النوع الفشيخ بس لو حبيت ترخم عليها ولا ترزل هتفشخك ف دماغك ومبتخافش من اي حد
المهم وصلوا وقابلتهم وبعتلهم واحد ياخد طلباتهم طبعا رخموا عليه لا دول حطوا عليه جامد لدرجة انه جالي قالي دول بنات وسخه وانهم رخموا عليه وكده قولتله معلش هما بس بيحبوا يهزروا كتير بس هما مش قصدهم يضايقوك وانا هخليهم يعتزروا ليك ي عم
روحتلهم اول ما قعدت ع الترابيزه
دينا/ هو الامور لحق اشتكالك ههههه
انا/ طب م انتي عارفه اني جاي ع كده لي ترخمي عليه وتتقلي هزارك معاه
دينا/ احنا بنهزر معاه ي شهاب وانت عارف هزارنا ومش قصدنا حاجه
انا/ اديكي قولتي اني عارف هزاركو بس هو ميعرفش هزاركو ولسه جديد ميعرفكوش وياريت لما ييجي بالطلبات تعتذري له وتهدي ع الناس شويه
دينا/ ع خاطرك انت ماشي هعتذر بس لو كان حد غيرك لو كان قلع ملط مكنتش هعتذر لحد ويولع
انا/ ع عارف انك مش هتكسفيني انا جيتلك وبقولك بلاش ترخمي ع حد تاني
دينا/ طب م تقعد معانا شويه بقالنا كتير مقعدناش سوا وهشربك قهوه ي عم
انا/ قهوه كمان دا كرم منك ي ست دينا بس خليها مره تانيه لان معايا فون عايز اخلصه الاول وبعدين نشوف القهوه دي
دينا/ فوون!! هي المزه مطنشاك ولا اي
انا/ اه حاجه زي كده هشوفها بقي واجيلك ي مسخرة انتي هههه
دينا/ ي عم سيبك منها انا قدامك اهو ومش هطنشك خالص وهسيبك تعمل اللي نفسك فيه براحتك ومش هعترض 

انا/( كلامي لشروق ونهي) مش عارف انتو مستحملين لسانها دا ازاي
شروق و نهي/ نصيبنا ي شهاب
انا/ دا نصيب اسود هههههه
دينا/ مش هسيبك لحد ما تيجي لوحدك
انا/ حتي لو جيت ي قمر هيبقي بمزاجي ولمزاجي مش عافيه هي ... انا شهاب بردو صعب عليكي ي دينا..
سيبتهم ومشيت وبعد شويه الواد اللي رخموا عليه جالي قالي انهم اعتذروا له .. قولتله مرضي ي عم.. قالي انت برنس عملتها ازاي تخلي بنت زي دي تعتذر ليا... قولتله عيب عليك انت شغال مع شهاب مش سوسن يسطي كله بالدماغ..
مشي الواد. وفضلت قاعد شويه لاقيت نرمين بترن سيبتها ترن ونفضتلها فضلت ترن كتير وانا مردش عليها لحد م سكتت قولت يبقي زهقت ونامت.. عدي حوالي نص ساعه لاقيت نرمين داخله الكافيه قعدت ع الترابيزه راح لها الويتر طلبت قهوه وسألت عليا الواد قالها هيبلغني ولاقيته جاي يحكيلي اللي حصل وقالي انها عايزاني قومت روحتلها ولاقيتها معيطه جامد وعيونها حمرا من كتر العياط انا الصراحه اتخنقت
انا/ قبل اي كلام انتي لي معيطه كده وعيونك ددمم من كتر العياط
نرمين/ ع انت سيبتني ومشيت من غير حتي م تقولي انا عملت اي ي شهاب؟
انا/ مبتاخديش بالك من كلامك ي نرمين وانا طبعي حساس ف الكلام والكلام اللي قولتيه دا مينفعش كده كأنك بتقولي اني طمعان فيكي ولا عارفك ع مصلحه
نرمين/ ي شهاب مش قصدي كده كل اللي كان قصدي انك تفضل جمبي ومش عايزاك تبعد عني خالص وقولتلك الفلوس كتير ع لو بتفكر تشتغل ع تجيب فلوس
انا/ بردو ي نرمين مينفعش تقوليلي كده
نرمين/ طيب انا اسفه ومش هكرر الكلام دا تاني خالص بس خليك جمبي
انا/ ي بنتي انا قولتلك قبل كده انتي مهمه عندي جدا ووقت م تحتاجيني هتلاقيني معاكي وجمبك... من امتي وانتي بتشربي قهوه ي نرمين
نرمين/ انا طلبتها عشانك ي شهاب
انا/ طب لو مكنتش انا هنا او كنت هنا ومجيتش لما بعتيلي مع الويتر
نرمين/ لا انا عارفه انك جاي ع انت قولتلي وقت م احتاجك هلاقيك جمبي وانت راجل وقد كلمتك ودا وعد
انا/ طب انا ارد عليكي اقولك اي هههه
نرمين/ قولي انك مش هتسيبني تاني
انا/ ماشي ي ستي مش هسيبك تاني غير لو انتي رميتي دبش زي الصبح كده وهقعد اشرب قهوتي معاكي كمان...
ناديت ع اشرف الويتر قولتله هات عصير مانجا ع نرمين... جه العصير وقعدت معاها شربت العصير وانا شربت القهوه ولاحظت ان دينا مركزه معانا واحنا قاعدين قعدنا شويه سوا وقولتها يلا قومي روحي الساعه داخله ع 12 يلا ع تنامي
نرمين/ هتخلص شغلك وتيجي تنام عندي؟
انا/ لازم يعني؟؟ خليها يوم تاني بقي
نرمين/ لا بليز تعالي بات معايا وخليك بايت معايا ع طول وسيب شقتك دي واهو تبقي جمب الكافيه وقريب منك
انا/ طب قومي يلا ولما اجيلك هنشوف
نرمين/ خلاص انا هستناك مش هنام غير لما تيجي واعملك فطار
انا/ لا نامي وانا لما اجي هصحيكي ع تفتحيلي الباب ولا هنام قدام العماره
نرمين/ لا انا عامله حسابي وجيبالك نسخه مفتاح معايا خد اهي
انا/ دا انتي مجهزه كل حاجه
نرمين/ بصراحه اه والنسخه معاك ع طول وقت م تحب تنزل او تطلع تبقي معاك
انا/ ماشي ي ستي و يلا ع متتأخريش اكتر.. معاكي عربيتك ولا جايه بتاكسي
نرمين/ جايبه العربيه معايا
المستشار Story x
انا/ طب سوقي براحه ولما توصلي وتطلعي الشقه ابقي رني عرفيني
نرمين/ اوكي.. باي
مشيت نرمين وانا قعدت لوحدي شويه ولاقيت نرمين بترن كلمتها وقالتلي انها طلعت الشقه وهتنام ولما اروحلها ابقي اصحيها وقفلت معاها وقولت اروح اشوف دينا مالها كانت مركزه معايا كدا لي
انا/ مالك كنتي مركزه معانا واحنا قاعدين لي كده فاضلك شويه وتيجي ف وسطنا
دينا/ هي دي بقي المزه اللي مطنشاك
انا/ مطنشاني اه بتسالي لي ي سوسه
دينا/ مطنشاك اي بس دي عينيها وارمه من كتر العياط ي مفتري دا انت اللي قلبك حجر وكنت مزعلها... بقي دي واحده حد يزعلها ي بيئه دي بطل ههههههه
انا/ اهدي ي وحش ملهاش ف الليز هههه وبعدين دي تخصني واللي يبصلها هفشخه
دينا/ ي خساره كان نفسي تبقي ليز كنت بوظتهالك هههههههه بطل يابا بطل
انا/ ههههههه يخربيت ام دماغك دي... قوليلي امال اميره فين مش معاكو يعني ودي غريبه انها متبقاش معاكو
دينا/ تعبانه شويه مقدرتش تخرج
انا/ بالرغم. ان الكلام مش مقنع بس اشطا
دينا/ لا تعبانه وهبقي احكيلك بعدين
انا/ خلاص اشطا لو محتاجين حاجه انا قاعد ع المكتب نادي عليا.. اشطا
سيبتهم ومشيت قعدت ع المكتب كانت الساعه بقيت 2 وشويه لاقيت البنات ماشيه ودينا جات قالتلي هتوصلهم بعربيتها وترجع تاني لانها عايزاني ف حوار قولتلها ماشي هستناكي وهاتيلي علبه سجاير مارلبورو وانتي جايه.... عدت ساعه ولاقيتها جايبه السجاير وجات قعدت معايا وبدأت تتكلم
انا/ هاا قوليلي حوار اللي عايزاني فيه
دينا/ بص ي شهاب هو حوار ابن وسخه اوي بس توعدني ان محدش يعرف عنه اي حاجه غير انا وانت بس
انا/ دينا لو شاكه ان الكلام هيخرج يبقي متقوليش ليا حاجه
دينا/ ي عم انت متعرفش تريح حد ما تقولي حاضر وخلاص ولا هتتعب
انا/ اتنيلي ارغي حوار اي دا
دينا/ بص ي سيدي اميره كانت مرتبطه بشاب معانا ف الجامعه بيحبوا بعض وكدا من 3 جامعه وكانوا كل يوم تقريبا يتقابلوا اوقات مكنتش بتخرج معانا عشان يخرجوا سوا ويفسحها الواد. دا ابوه تقيل ف البلد وانت عارف ان ابو اميره رجل اعمال كبير بس مش دايما موجود ف مصر وامها مقضياها خروج ونوادي مع صحابها ومش مركزه لاميره ولا لاختها التانيه.. المهم فضلوا مع بعض من 3 جامعه حب وبتاع لحد م الواد عرف يضحك عليها ونام معاها ومجرد ما نام معاها بدأ يزهق منها
انا/ استني بس نام معاها منين.. فتحها؟
دينا/ لا مفتحهاش ي عم كان من ورا بس
انا/ طب كويس... كملي
دينا/ بعد م خد اللي عايزو منها بدأ يزهق ويتهرب منها وكل م تكلمه يا ميردش عليها ي تلاقيه مشغول بيكلم حد وبقي مقضيها نسوان كل فتره مع واحده مختلفه ولما جات تقوله بتعمل لي كده بدأ يبجح فيها ويقل ادبه وكمان عايز يسيبها قالتله احنا نمنا مع بعض ولازم نتجوز قالها انتي اللي نمتي معايا بمزاجك و في الاخر قالها لو فكرتي تتكلمي مع حد ولا تعملي دوشه او عقلك يخليكي تقولي لاختي ولا حد من اهلي هفضحك وطلع مصورها فيديو وهو نايم معاها
انا/ دا عيل ابن وسخه صحيح... يعني هو كان عايزها ع ينام معاها وخلاص لا كان حب ولا نيله وصاحبتك صدقته
دينا/ بالظبط كدا وبقالها اكتر من اسبوع لا بتخرج ودايما بتعيط وامها ولا حاسه بيها اصلا كل اللي يهمها تخرج وتتمرقع
انا/ قوليلي هو الواد دا بيقعد فين ولا بيسهر فين
دينا/ هو قعدته دايما ف الكافيه اللي ف الشارع اللي قبلك دا
انا/ طب تمام... ملكيش واحده صاحبتك كدا تكون شمال وتعرف تلف اي راجل من الاخر تكون مخرقه
دينا/ ليا واحده اعرفها من ع النت كنا بنام سوا (دينا دي ليز) بس عايزها لي
انا/ كلميها الاول وحاولي تجيبيها معاكي الكافيه وهفهمك وقتها وانا بتكلم معاها بس مش عايز اي حد من صحابك يعرف اي حاجه لحد م الحوار يخلص
دينا/ مع اني مش فاهمه حاجه بس تمام بكره او بعده هجيبها واجي انا وهي لوحدنا...
انا/ طب تمام كدا وحاولي تتكلمي مع اميره وتخرجيها من المود الزفت دا وركزي معاها شويه لتعمل ف نفسها حاجه
دينا/ طيب هقوم امشي انا بدل م انا قاعده لوحدي كده وشكلك هتطردني
انا/ لا خليكي كمان شويه.. يلا ي بت من هنا مش ناقص صداع جاتك القرف ههههه
قامت دينا مشيت وانا كملت لحد الصبح ف الكافيه والساعه 7 لاقيت احمد جاي وقالي قوم انت روح ع تريح شويه... قومت مشيت روحت شقة نرمين وفتحت بالنسخه اللي معايا لاقيتها نايمه ورايحه ف النوم.. خدت شاور ودخلت المطبخ عملت ساندوتشات وعملت قهوه ليا وشاي بلبن لنرمين وروحت صحيتها من النوم
انا/ نرمين.. مش كفايه نوم ولا اي
نرمين/ صباح الفل ي قمر جيت امتي
انا/ من نصايه كدا يلا قومي ع نفطر
نرمين/ طب ثواني هدخل الحمام واخرج احضر الفطار نفطر سوا
انا/ قومي يلا ادخلي الحمام والفطار جاهز اصلا من ربع ساعه اي خدمه
نرمين/ انت عملت فطار كمان دا اي الدلع دا كله مش حملك انا هتعود ع كده
انا/ لا اوعي تتعودي دي مره كل سنه ههههه
نرمين/ المهم انك عملتها وخلاص دي عندي. بالدنيا كلها
انا/ طب يلا نفطر ع انا واقع وعايز انام
قامت نرمين دخلت الحمام وخرجت كنت مستنيها ع السفره قعدنا فطرنا وشربت قهوتي وهي شربت الشاي واتكلمنا شويه كانت الساعه وصلت ل 9 الصبح وقولتلها هدخل انام بقي لاني فاصل
انا/ انا هنام ي نرمين وابقي صحيني ع الساعه 5 ع اقوم اجهز وانزل الكافيه
نرمين/ قبل م تنزل هنتغدي سوا
انا/ اوكي بس متكتريش ف الاكل ع هيفيض ويترمي وانا اكلتي ضعيفه
نرمين/ حاضر يلا ادخل نام انت
دخلت الاوضه نمت ع طول من التعب قلقت وسط نومي ع ايد. نرمين بتلعب ف شعر دقني قومت شاددها منيمها ف حضني وقولتلها كل مره تقلقيني كده طب نامي بقي ف حضني ع تسكتي شويه.... روحنا ف النوم احنا الاتنين وقومت عل ايد. نرمين تاني بتقولي قوم يلا الساعه بقت 5 ع نتغدي وتلبس ع تنزل
انا/ انتي صحيتي امتي دا انتي كنتي نايمه ف حضني
نرمين/ انا نمت جمبك وقلقت الساعه 4 حضرت السفره وسخنت الاكل وجيت صحيتك يلا خد شاور ع نتغدي
قومت دخلت الحمام خدت شاور وخرجت بالبوكسر برضو قعدت ع السفر اتغدينا وشربت القهوه ونرمين ف حضني بنتكلم
انا/ انا نسيت بردو اجيب هدوم ليا هنا بدل. م انا طول الوقت بالبوكسر كدا
نرمين/ طب م ننزل دلوقت نشتريلك هدوم بيتي تبقي تقعد فيهم مش لازم تروح شقتك دا مشوار
نرمين/ انا عندي هدوم لسه ملبستهاش اصلا لي، بقي اشتري غيرها
نرمين/ خلاص خد مفتاح العربيه ووقت م تحب روح هات هدومك من الشقه
انا/ لا خلي المفتاح معاكي وانا هروح بعد الشغل براحتي
نرمين/ بطل بقي رخامتك دي وخد المفتاح انا كدا كدا مش عايزه العربيه ومبخرجش غير لو انت معايا
المستشار Story x
انا/ م تخليها ع لو حبيتي تروحي اي مكان تبقي معاكي متتبهدليش مواصلات
نرمين/ انا مبخرجش ي شهاب كتير خلي العربيه معاك هات حاجتك ولو انا احتجت حاجه هقولك تجيبهالي معاك وانت جاي
انا/ خلاص تمام... الساعه بقت 7 ونص مش عارف لي الوقت معاكي بيطير
نرمين/ هي الاوقات الحلوه دايما بتجري
انا/ كمان بتقولي شعر ههههههه
نرمين/ شهاب انت رخم موت ع فكره
انا/ بقولك اي م تيجي تلبسيني اصلي مبعرفش البس لوحدي هههه
نرمين/ ي شيخ دا انت عفريت وبعدين انت قليل الادب ومبتعرفش تقعد ساكت
انا/ مهو بالعقل واحد. قدامه بطل زيك يسكت ازاي يعني دا يبقي حمار
نرمين/ (بكسوف) طب بطل قلة ادب
انا/ انا هقوم البس بدل الشيطان ما يخليني افقد التركيز واعمل حاجات وااو
قومت لبست هدومي وخدت مفتاح العربيه ونزلت روحت الكافيه وصلت هناك قابلت احمد كان خارج
احمد/ كنت لسه هرن عليك ع امشي انا
انا/ انا موجود ي غالي تقدر تمشي انت
احمد/ بس اي العربيات الجامده دي ي عم راقت معاك شكلها هههه
انا/ طول م انت باصصلي ف حياتي مش هتروق خالص ههههههه وبعدين دي مش عربيتي ي سيدي دي واخدها اقضي بيها مشوار كده وهرجعها لصاحبها تاني
احمد/ **** يكرمك بالاحسن منها ي شهاب انت ابن حلال وانا بحبك جدا وبحترمك
انا/ حبيبي ي احمد وانت عارف اني بحترمك وبحبك بردو وانت غالي عندي
احمد/ **** يديم المحبه.. اسيبك انا واخلع
انا/ تمام ي غالي.. سلام
مشي احمد وانا دخلت الكافيه قعدت ع المكتب ولاحظت ان دينا موجوده ومعاها واحد انا معرفهاش اول مره اشوفها... روحت ليهم ترابيزتهم
انا/ ازيك ي دينا منوره انتي وضيوفك
دينا/ ازيك ي شهاب دي بقي (ليلي) صاحبتي اللي قولتلك عليها (البت الشمال)
انا/ اه اهلا وسهلا انسه ليلي منوره الكافيه كله.. تشربي اي؟
دينا/ ليلي بتحب القهوه زي حالاتك
انا/ ثواني وتنزل لها احلي قهوه (ناديت ع اشرف الويتر قولتله يجيب قهوه ليا وقهوه ل ليلي وعصير ل دينا)
شويه والحاجه وصلت وقعدت معاهم ع الترابيزه وبدأت الكلام ف الموضوع اللي عايز ليلي فيه
انا/ بصي ي ليلي طبعا دينا قالتلك عايزاكي ف حوار بس مقلتش اي هو
دينا/ انا جيبتها وجيت زي م قولتلك وانت قولت هتفهمنا كل حاجه سوا
انا/ اه فاكر هتفهموا دلوقت... اولا ي ليلي دينا دي بالنسبه ليا انتيمتي واعرف عنها كل حاجه و في حاجات اعرفها عنها محدش غيري يعرفها ودا بسبب اننا بنثق ف بعض جدا لابعد الحدود ف عايزك انتي كمان تثقي فيا وانا مديلك الثقه الكامله لانك من طرف دينا
ليلي/ ي شهاب انا بحب دينا جدا وبما انك تبعها يبقي اطمن انا واثقه فيك وهعملك اي حاجه تطلبها لو اقدر عليها
انا/ تمام الموضوع تحسيه غبي شويه بس عايز واحده فاهمه وخبره وتعرف توقع اي حد ولما سألت دينا قالتلي عليكي
ليلي/ اي هو الموضوع طيب
انا/ لينا واحده صاحبتنا اتعرفت ع شاب وحبوا بعض بس طلع خول اول ما نام معاها بقي بيخلع منها وكمان مصورها فيديو وهو معاها ف السرير وبيهددها انه يفضحها بس الواد دا ابوه تقيل شويه فلازم نكسر عينه ع يمسح الفيديوز دي ويبطل يهدد صاحبتنا دي يعني من الاخر هنوريك شكله وانتي تدخلي عليه تلفيه وطبعا هو نجس وما هيصدق مزه زيك اللي تكلمه والاكيد هيطلب انك تروحي شقته وهنا بقي شغلك.... تخليه مسطول طينه لدرجة انه ميحسش بحاجه خالص وتصوريه وهو ملط وياريت تكوني انتي اللي ركباه يبقي خول فعلا وتحاولي ع قد ما تقدري تبيني وشه هو بس حاولي انتي متطلعيش ف الفيديو ولو طلعتي فيه هعرف اشيلك وشك من الفيديو خالص متقلقيش يعني هتبقي بره الحوار... اي رأيك ف الكلام دا؟
ليلي/ انت بتقول ابوه تقيل يعني ممكن اتفشخ فيها والناس دي مبتهزرش
انا/ عارف بس قولتلك حتي لو صورتك طلعت ف الفيديو هنشيلها منه ومحدش هيعرفك اصلا وكمان احنا هنهدده بالفيديو بس مش هنفضحه يعني هيبقي كارت حمايه مش اكتر لو فكر يتكلم هيتفشخ
ليلي/ طالما كده انا موافقه بس انا هستفاد اي من كل الحوار دا
انا/ شوفي انتي عايزه اي وانا هعمله ليكي والفلوس اللي عايزاها هتاخديها
ليلي/ اممم طيب بالنسبه للفلوس مش فارقه معايا كتير بس عايزه حاجه تانيه
انا/ اللي هي اي الحاجه دي
ليلي/ عايزاك تقضي معايا ليله
انا/ (انا بصيت ل دينا مستغرب) اشمعني الطلب دا
نهاية الجزء الرابع...... اتمني يعجبكم 



المستشار Story x
الجزء الخامس
اولا بشكر كل الناس اللي علقت بكلام جميل جدا
وبتأسف للراجل اللي قولتله هنزل الجزء دا امبارح بس غصب عني معرفتش .. والراجل المحترم اللي بيقول احاول اخلي السكس قليل.. فعلا السكس ف القصه مش كتير المفروض ان القصه اصلا كان يبقي فيها سكس اكتر من كدا خصوصا ان اسم القصه يدل ع انها معظمها سكس بس هي اتحولت لوحدها وانا حابب التحول دا وعل قد. م اقدر هقلل منه
شكرا ليكم ف انتقاضكم قبل تشجعيكم... 



ليلي/ عايزاك تقضي معايا ليله
انا/ (انا بصيت ل دينا مستغرب) اشمعني الطلب دا
ليلي/ بصراحه عاجبني نيك وطريقة كلامك مع الناس وانت داخل فيها كاريزما مقابلتهاش قبل كده وكمان اسلوبك معايا رايق فشخ وانا بحب الروقان
انا/ عموما انتي بس خلصي الحوار دا وهنشوف الموضوع اللي عايزاه دا
ليلي/ يعني اعتبر دي. موافقه ولا اخلصلك الحوار وتيجي ترفض بعد كده وتخلع
انا/ مالها دي ي دينا... بصي ي ليلي انا بقول كلمتي مره واحده وبتبقي سيف ع رقبتي ولازم تتنفذ بس مبحبش حد يفرض رأيه عليا ولا يخليني اعمل حاجه مش بمزاجي... عموما بره عنك الحوار خالص وانا هتصرف ف حد تاني مش هتعب... منوره الكافيه اسيبكم تاخدوا راحتكم
سيبتهم ومشيت ودار بينهم الحوار التالي:
ليلي/ ماله شهاب دا ي دينا بيقفش بسرعه لي كدا وقلب الكلام ومشي
دينا/ هو شهاب كده مبيحبش حد يتحكم فيه ولا يفرض رأيه عليه وانتي بصراحه بوظتي الكلام خالص دا انا اللي انتيمته بقالي فتره بحاول اوصل للي انتي عايزاه دا وبردو مطلع عيني وفاشخني ف افكاري
ليلي/ بس بردو ميسيبناش ويمشي كده الكلام اخذ وعطي يعني وانا مغلطتش فيه
دينا/ انك. تفرضي رأيك دا حد ذاته غلط بالنسبه له.. اهدي بس انا هروح اشوفه المهم انتي هتعملي الحوار دا ولا مش عايزه تدخلي فيه اصلا
ليلي/ انا هعمله ع هو عاجبني وعايزاه
دينا/ خليكي ع طول فكري ف كسك بس.. استني انا هشوفه
لاقيت دينا جايه ناحيتي
انا/ خير ي دينا ف مشكله ولا حاجه
دينا/ انت قفشت لي ي شهاب بس
انا/ انتي جايبه واحده تتناك مش تخلص حوار والاوسخ انها بتتشرط عليا احاااا
دينا/ ي عم البنت عينيها منك وعايزه تضمن انك تبقي معاها بعد ما تعمل اللي انت عايزو مهو حقها برضو
انا/ خلاص ي دينا فكك منها انا هتصرف
دينا/ لا متتصرفش هي موافقه خلاص
انا/ بس انا مش هنام معاها لو موافقه بكده يبقي تمام لو مش عاجبها الكلام يبقي هشوف غيرها وتنسي اي كلام بينا
دينا/ خلاص بقي ميبقاش قلبك اسود. ورخم هو ف حد يطول ينام مع ليلي دول بيترموا تحت رجليها وهي مبترضاش
انا/ شهاب غير اي حد ي دينا وانتي عارفه دا كويس وبعمل الحاجه بمزاجي
دينا/ عارفه عارفه بس معلش لو فعلا عايز تساعد اميره يبقي توافق وتعملها اللي عايزاه خلينا نخلص من الحوار المتناك دا
انا/ خلاص ي دينا قوليلها ماشي ليها عندي ليله بس تخلص الحوار زي م انا عايز وتجيبلي فيديو للواد دا وهي بتنيكه ووشه يكون ظاهر كويس فيه
مشيت دينا راحت ل ليلي وخلاص اتفقنا وقالت انها هتروحله بكره الكافيه لحد م تشده للشقه وتعمل اللي اتفقنا عليه... قعدت شويه ف الكافيه والساعه 12 تقريبا خدت عربية نرمين وروحت شقتي جيبت شوية هدوم ليا ورحت ع شقة نرمين طلعتها واطمنت عليها لاقيتها نايمه بوستها ونزلت تاني روحت الكافيه فضلت قاعد وبعد شويه لاقيت دينا داخله الكافيه روحتليها قعدت معاها بقولها رجعتي لي
دينا/ خدت ليلي وروحنا الكافيه اللي فيه الواد دا ع اعرفهولها فضلنا قاعدين شويه ولاقيناه داخل الكافيه شاورتلها عليه ومشيت ع طول جيت ع هنا
انا/ انتي غبيه ي بنتي انتي لي اصلا تروحي معاها افترضنا شافك معاها اكيد هيعرف ان ف حوار معمول عليه وهو عارف انك صاحبة اميره
دينا/ ي شهاب هو مشافناش اصلا هو مجرد م دخل الكافيه انا وريتهولها ومشيت ع طول مقعدتش معاها
انا/ طيب ي دينا **** يستر من دماغك دي... قوليلي اميره اخبارها اي دلوقت
دينا/ بدأت تفك وتتكلم عادي بس لسه مش عايزه تخرج معانا بردو
انا/ لسه بردو مفاقتش من الحوار بس اول م نفشخه هتلاقيها هي اللي بتكلمك ع تخرجوا وترجعوا تقرفوني تاني
دينا/ انت صحيح لي بتعمل معانا كده اقصد انك مهتم بالموضوع وبتحاول فيه وكمان هتيجي ع نفسك وتعمل ل ليلي اللي هي عايزاه ع تحل الموضوع
انا/ ع انا كده طالما حد محتاجني مقدرش اسيبه ولازم اساعده ومن غير مقابل ع بس متفهميش غلط
دينا/ عارفه انك بتعمل كدا ومش مستني مقابل وانت جدع فشخ ي شهاب وجدعنتك دي بتخليني اتشد ليك اكتر
انا/ ركزي ف كلامك ي زفته احنا صحاب مش اكتر اوعي دماغك تروح لبعيد
دينا/ ي عم عارفه اننا صحاب بس... بس دا ميمنعش اني انام ف حضنك يوم ولا انا مشبهش يعني ومش عجباك
انا/ بدأنا اهو كلام يوقف الزوبر ويتعب المشاعر امشي ي بت انتي من هنا
دينا/ اي دا انت عندك زوبر زي الشباب
انا/ خخخخخخخ حد قالك اني مخصي
دينا/ خلاص اشوف بنفسي ع اصدقك
انا/ وحياة امك انتي مجنونه وهتجننيني معاكي واخرتك هتبقي ع ايدي قريب ههه
دينا/ اديني سكتت خالص اهو يارب ترتاح
انا/ ايوه هرتاح فعلا.... شروق ونهي فين مش ظاهرين يعني هما كمان
دينا/ شروق ف الساحل مع اهلها ونهي ف زياره عند ناس قرايبهم
انا/ وانتي مبتروحيش زيارات لحد لي ابعدي عني شويه هههههه
دينا/ لا مبحبش اروح عند حد ولا اقعد مع ناس مبحبهاش تلاقيني برمي كلام دبش ع طول
انا/ عندي سؤال كده غبي شويه... انتي كنتي بتقولي ان ام اميره اهم حاجه عندها تخرج وتسهر وتتمرقع.. هي شمال؟؟
دينا/ بص ع مكذبش عليك.. انا معرفش اذا كانت شمال ولا لا بس انا شخصيا شاكه فيها بنسبه كبيره خصوصا ان اميره قالتلي انها سمعت امها بتتكلم مع راجل ف الفون قبل كده ولما اميره دخلت عليها قفلت الفون بسرعه واتخضت
انا/ امممم كله هيبان مع الوقت ي رايق
دينا/ انت عينك منها ولا هههههههه
انا/ اه فشخ اصلي بحب الميلفات الكبار دول بيبقوا وتك وجامدين ف السرير
دينا/ طب م تجرب الصغيرين الاول ي عم هتنبسط متقلقش 

انا/ لا مش عايز ي ستي انا حر ههههههه
دينا/ انت الخسران ي فقرري
انا/ مهو انا مبحبش اكسب اصلا ههههه.... دينا انتي مفتوحه؟
دينا/ اول مره تتكلم معايا ف الكلام دا... بس اه مفتوحه بس انا اللي فتحت نفسي مكنتش مع شاب يعني وفتحني
انا/ دا اللي هو ازاي يعني فتحتي نفسك
دينا/ كنت هيجانه جامد وجيبت خياره بدعك بيها ومن هيجاني دخلتها ف كسي واتفتحت بس احساس جامد نييك
انا/ كسم هيجانك دا شكلك ولعه
دينا/ فشششخ ي شهاب انا لو عجبني شاب مش بسيبه غير لما اصفي لبنه
انا/ طب كويس انك نبهتيني هههه متحلميش بقي اني المسك خالص
دينا/ عندي احساس جامد ان هيحصل ف يوم وننام سوا واسمع كلامي دا وافتكره
انا/ يبقي نسيبها للظروف يسطي ولو لينا نصيب سوا يبقي هيجمعنا سرير واحد
دينا/ بجد ي شهاب انا بقيت بتخيلك معايا ف سرير واحد وببقي هايجه فشخ
انا/ انتي بس ع عايزه نبقي سوا لكن لو حصل ونمنا سوا هتلاقي الموضوع بقي عادي ومش هتفكري فيا اصلا
دينا/ ي عم بس هو يحصل وخد بالك انا عمري م قولت لحد اني عايزاه كده... انت اول حد اعترفله بكده وبردو منفضلي
انا/ ي دينا لا منفض ولا حاجه انا بس بحب اسيب كل حاجه تيجي بوقتها
دينا/ وانا هستني وقتي معاك ع نار
انا/ نار اكتر من كده هنولع
دينا/ فعلا النار. بدأت تشتغل عندي وفي حاجات بتنزل ع فخادي
انا/ احااا قوي ي دينا ادخلتي الحمام اتنيلي غسلي وبردي نفسك
دينا/ مفيش حاجه هتبردني غير حاجه واحده بس وموجوده عندك
انا/ دينا قفلي ع الكلام دا دلوقت مش ناقصه فضايح وقولنا ليها وقتها
دينا/ انا همشي ولو حصل جديد مع ليلي هبقي ارن عليك
انا/ تمام ي قمر خدي بالك من نفسك
قامت دينا مشيت وانا فضلت قاعد.. بعد شويه جالي شاب من اللي شغالين معانا قالي انه عايز يمشي لان عنده ظرف.. محاولتش افهم اي ظروفه لان الدنيا كانت هاديه ف الشغل فقولتله امشي انت ولو ف حاجه ف الشغل انا هغطي مكانك
الساعه كانت وصلت ل 3 الفجر لاقيت ست كبيره ف حدود 50 سنه داخله الكافيه لبسها ضيق فشخ بس شيك جدا لابسه تيشرت نص ضيق ع بزازها جامد وبنطلون لازق ف لحمها بطريقه غبيه وباين عليها انها غنيه فشخ وقعدت ع ترابيزه فقومت روحت انا اشوف طلبتاها مكان الشاب اللي مشي
انا/ اهلا وسهلا ي هانم نورتي الكافيه
الست/ اهلا بيك تسلم لزوقك
انا/ أأمري ي هانم تحبي تطلبي اي؟
الست/ ممكن عصير فراوله لو سمحت وشيشه بطعم الكريز
انا/ دقيقه وتكون الطلبات موجوده
مشيت وكلمت البوفيه يعملوا العصير وبلغت قسم الشيش وناديت ع اشرف الويتر التاني قولتله تبعت الطلبات دي ع الترابيزه اللي عليها الست دي.. بعد شويه لاقيته اشرف معاه الطلبات ونزلها للست بس الست وقفته اتكلمت معاه ومشي
انا/ اشررف...مالها الست دي عايزه حاجه.؟
اشرف/ كانت بتسأل عليك
انا/ عليا انا!! اشمعني يعني
اشرف/ مش عارف... بس هي قالتلي هو فين الشاب اللي اخد طلباتي مجبهاش هو لي بنفسه... قولتلها دا مدير الكافيه
انا/ فوكك منها هبقي اشوفها عايزه اي
فضلت شويه قاعد. مراقب حركاتها ونظراتها اللي كانت بتلف الكافيه كله.. بعد شويه قومت روحت لها قعدت ع الترابيزه
انا/ خير ي هانم حضرتك سألتي عني؟
الست/ اه المفروض ان انت اللي خدت طلباتي يبقي انت اللي تنزلهالي
انا/ لا ي هانم مش مفروض... انا اخدت طلباتك لانك اول مره تشرفينا وكمان ف عجز عندي ف الناس الشغاله... انا مدير المكان هنا بس ذوقيآ قابلت حضرتك
الست/ انا اسفه معرفش انك المدير ع كده استغربت لما حد. تاني اللي جابلي الطلبات وكمان واضح ان سنك صغير انك تبقي مدير كافيه يعتبر من اكبر الكافيهات
انا/ مش بالسن خالص ع فكره وكمان سني مش صغير قوي زي م انتي شايفه
الست/ لما هي مش بالسن امال هي ب أي.. وكم سنه اصلا لان شكلك صغير
انا/ بالعقل ي هانم مش السن بعقلك تقدري تعملي اي حاجه ف الدنيا... تقدري تقولي كده داخل ع 29 سنه
الست/ سنك صغير بردو مش كبير.. بس انا بحب السن بتاعك دا لانهم بيبقوا متحمسين جدا وتقدر تستفيد منهم
انا/(فهمت ع طول انها شمال قولت اجاريها) طبعا ي هانم معظم الحريم ف سن حضرتك بتحب السن بتاعي بسبب حماسهم وبيعرفوا يريحوا اللي قدامهم... غالبا حضرتك مستنيه حد.. صح؟
الست/ ايون مستنيه واحده صاحبتي
انا/ تمام همشي انا ع مش اديقك ولو حضرتك احتاجتي اي حاجه ابعتيلي مع اي حد من اللي شغالين هنا
الست/ لا مش هتضايقني خليك قاعد
فضلنا قاعدين شويه بنرغي ف اي كلام عرفت ان اسمها نوال بس بتحب (نونو) لحد م دخلت واحده ست تانيه ف حدود 48 سنه سلمت عليها وقعدت ع الترابيزه
الست2/ ازيك ي نونو... هو دا بقي مدحت اللي جاي معانا (قصدها عليا)
نونو/(حسيتها اتلغبطت) لا مدحت اي دا استاذ شهاب مدير الكافيه هنا
انا/(فهمت ع طول انهم اتنين شمال ورايحين يتناكو) قطعت انا كلامهم وقولت طب استأذن ع تاخدوا راحتكم
نونو/ تمام ي شهاب بس ياريت تبلغ حد يجيب عصير فراوله ل نجوي (الست2)
انا/ من عنيا ي نونو
سيبتهم ومشيت ودار بينهم كلام
نونو/ مش تاخدي بالك من كلامك ي غبيه مدحت اي وزفت اي
نجوي/ وانا اعرف منين انه مش هو م انتي مقولتيش اول م دخلت ف افتكرت انه هو مدحت اللي جاي معانا
نونو/ خلاص بقي اللي حصل بس **** يستر وميكونش فهم حاجه
نجوي/ متقلقيش هو شكله اصلا غبي
نونو/ غبي!! الغبي دا عنده دماغ تنيكك ف افكارك... بقالي نص ساعه قاعده معاه ومش عارفه افهم دماغه ولا بيفكر ازاي شكله مش سهل خالص ويتخاف منه
نجوي/ انتي محسساني اننا هننام معاه دا لولا الغبي مدحت دا ميعرفش الشقه مكناش جينا هنا اصلا خصوصا ان بنتي متعوده تقعد هنا مع صحابها وخوفت اجي الاقي حد منهم هنا وتبقي مشكله
نونو/ طب استني ارن عليه اشوفته اتأخر لي الخرا دا مكنتش ليله هنتنيل فيها
طلعت نونو فونها ورنت ع مدحت وقالها انه نص ساعه ويوصل قدام الكافيه هيرن عليها تطلع هي ونجوي ويمشوا
طلبت فراوله ل نجوي وانا اللي نزلتها ليها
نونو/ انت اللي جايب الفراوله بنفسك
انا/ اعمل اي م انتي بتزعلي لما حد من الويتر اللي ينزلها فقولت انزلها انا
نجوي/ ميرسي ليك استاذ شهاب
انا/ اسمي شهاب بس ي هانم بلاش استاذ دي
نجوي/ تمام ي شهاب شكرا جدا
انا/ العفو ي هانم.. اسيبكم براحتكم
مشيت وسيبتهم وبردو دار بينهم كلام
نجوي/ بس تصدقي شكله شيك فشخ وبيعرف يتكلم وله كاريزما كده
نونو/ اه جدا ودماغه صعبه موت مش سهل تفهميها تقيل ف نفسه كدا
نجوي/ انتي لحقتي تعرفي دماغه
نونو/ انتي عارفاني بقعد مع اي حد بفهمه ع طول وبعدين احنا بقالنا نص ساعه بنتكلم وانا مستنياكي قولتله عني حاجات كتير وهو منطقش بكلمه واحده عن نفسه لولا اني سألته عن اسمه وسنه مكنش هيقول ولا هينطق بحرف
نجوي/ هو عنده كم سنه
نونو/ 29 سنه بس مش باين عليه خالص
نجوي/ حلو اوي سنه دا وباين عليه جامد بردو ما تشوفيه كده يمكن ييجي مكان مدحت واهو نجرب شاب لسه بخيره
نونو/ خليكي فكري بكسك كده بس
نجوي/ اعمل اي م انتي عارفه ان شهوتي عاليه وعايزه اتناك كل شويه وجوزي مسافر ع طول ولا حاسس بأي حاجه
نونو/ ع اساس انك محافظه ع شرفه قوي دا انتي كل يوم تتناكي من واحد شكل خلصتي الرجاله ي شرموطه... استني مدحت بيرن هشوفه وصل فين... ايوه ي مدحت طب خليك بره احنا طالعين اهو بس خليك بعيد شويه
لاقيت اشرف الويتر رايح عندهم بعد ما نادو عليه وطلبوا الشيك وبعد كده اشرف جالي بيقولي الست اللي كانت بتسأل عليك من شويه عايزاك تاني
قومت روحلتها كانت ماشيه
انا/ ايون ي نونو بتسألي عليا؟
نونو/ عايزه اشكرك ع المقابله الجميله دي
انا/ تحت امرك ف اي وقت تنوري الكافيه
نونو/ طب ممكن اخد رقمك ع لو حببت اجي هكلمك قبلها اعرف لو الكافيه زحمه او لا لاني مبحبش اقعد ف اماكن زحمه
انا/ اكيد طبعا هاتي فونك.. اخدت فونها وكتبت رقمي عندها ورنيت ع نفسي.. اتفضلي انا رنيت ع رقمي ع اسيفه عندي
نونو/ تمام شكرا... مع السلامه
انا/ مع السلامه ونورتي ي نجوي هانم
نجوي / شكرا ليك ي شهاب سلام
خرجت بعدهم بشويه لاقيتهم ركبوا العربيه ووقفوا اول شارع وشاب ركب معاهم.. قولت ان دا اكيد مدحت وفعلا رايحين يقضوا ليله حمرا
قضيت باقي اليوم عادي لحد م احمد وصل وركبت عربية نرمين ورجعت الشقه لاقيتها صاحيه وعامله فطار ومستنياني
انا/ صاحيه بدري لي كده وكمان عامله فطار دا اي الدلع دا كله
نرمين/ طبعا لازم ادلعك هو انت اي حد
انا/ طب خدي بالك ع بتعود ع كده
نرمين/ اتعود براحتك انا كده كده فضيالك ومفيش حاجه اعملها
انا/ ماشي ي ستي تشكري فشخ ع الفطار الجامد دا عقبال الغدا بقي هههههه
نرمين/ قولي تحب تاكل اي وانا اعملهولك
انا/ اللي هتعمليه هاكله وف حوار كده عايزك فيه.. بم اني هقعد هنا يبقي انا اللي هصرف ومش عايز نقاش خالص
نرمين/ طب استني ارد حتي
انا/ لا ع عارف هتقولي اي
نرمين/ طيب خلاص اللي تشوفه بس حاجات البيت انا اللي هشتريها من معايا
انا/ انتي ناصحه فشخ... مهو انا اقصد ان مصاريف البيت عليا لكن حاجتك الشخصيه انتي حره براحتك ولو احتجتي حاجه مني بردو هبقي موجود وسداد
نرمين/ لا مهو كده انت اللي هتصرف مش انا ودا مش عدل
انا/ خلاص يبقي ارجع اعيش ف شقتي
نرمين/ لا لا خلاص انت ما بتصدق تخلع
انا/ طب انا هدخل انام بقي وقبل الغدا صحيني
نرمين/ اوك تصبح ع خير
دخلت اوضتها نمت وشوية لاقيت نرمين بتصحيني بتقولي خد فونك مبطلش رن ومكنتش عايزه اصحيك بس رن كتير
مسكت الفون لاقيت دينا رنت 5 مرات اتصلت بيها انا
انا/ خير ي صداع يعني انتي عارفه اني بخلص ف الكافيه وبرجع انام وبردو بترني
دينا/ معلش نسيت ي شهاب بس برن عليك ع اقولك ان ليلي عملت اللي انت عاوزو وكلمتني الصبح وقالت ان الفيديو معاها وهتيجي بليل الكافيه تبعتهولك
انا/ اي السرعه دي.. دا انا كنت فاكرها هتاخد يومين او تلاته
دينا/ لا انت متعرفش ليلي دي مصيبه قادره تخلي الشاب منكو يجيبهم ع نفسه من حركه او غمزه منها
انا/ الشاب مننا!!! هنشووف ي ام لسان يلا اخلعي خليني اكمل نوم
قفلت معاها ولاقيت كل دا نرمين واقفه بتسمع الكلام وحاطه ايدها ف وسطها
انا/ مالك واقفه كده لي
نرمين/ دي مين دي ي شهاب وفيديو اي
انا/ دا انتي مركزه بقي.. بس دا حوار متشغليش بالك به وسيبيني انام
نرمين/ رد عليا ي شهاب انا بكلمك اووفووف
انا/ هعتبر نفسي مسمعتش قولتي اي وكمان صوتك عالي.. اخرجي واقفلي الباب وراكي ي نرمين
كملت نوم ونرمين بتعمل الاكل وواقفه بتاكل ف نفسها (كسم الغيره)
حسيت بنرمين بتصحيني وتقولي قوم يلا الساعه 5 والاكل جاهز ع السفره
انا/ ماشي قايم اهو هاخد شاور واجيلك
خدت شاور ولبست بنطلون ترنج وتيشرت وخرجت لاقيتها ع السفره بوذها مترين
انا/ هتاكلي ببوذك دا؟
نرمين/ م انا بكلمك وانت سيبتني ونمت ي شهاب انت شايف ان دي حاجه متزعلش
انا/ سيبتك ونمت ع حسيت من كلامك ان دا تحكم وانا قايلك مبحبش التحكم والانيل ان صوتك كان عالي فشخ
نرمين/ مش تحكم بس كنت عايزه اعرف اي المكالمه المهمه اللي تصحيك من النوم ترد عليها وكمان طريقة كلامك مع البنت دي مش مريحاني
انا/ طيب ي نرمين هحكيلك المره دي بس بعد كده متحاوليش تعرفي حاجه انا مقولتهاش من نفسي.. تمام
نرمين/ حاضر ي شهاب ي مطلع عين اهلي
انا/ دي اسمها دينا وليها صاحبتها اسمها اميره بييجوا الكافيه دايما ولاحظت من فتره ان اميره مش بتيجي الكافيه وسألت دينا عنها وقالتلي (حكيت ل نرمين كل حاجه حتي ليلي واللي قولتلها تعمله)
نرمين/ اسفه معرفش ان الموضوع كدا بس انت جدع قوي ي شهاب وسند
انا/ مكنتيش تعرفي ع محاولتيش تفهمي الاول.. لا دا انتي بتهاجمي ع طول من غير م تتعبي نفسك وتفهمي الحوار
نرمين/ خلاص بقي اسفه يلا ناكل وانا اللي هأكلك بأيدي كمان
اكلنا وشربت القهوه وقضيت اليوم مع نرمين
نرمين/ انت هتعمل اي بالفيديو دا ي شهاب
انا/ ولا حاجه معايا خط قديم هفتحه وابعته للمحروس دا واتساب ومعاه كلمتين حلوين اخليه يشخ ع نفسه ع يبعد عن اميره ويعتذرلها كمان
نرمين/ بس انت بتقول ان الواد دا ابوه تقيل وممكن يعمل اي حاجه
انا/ طبيعي الواد مش هيدخل ابوه ف الحوار لان لو حصل فهو كده بيلبس نفسه ابوه هيشوف الفيديو اللي ابنه بيتناك فيه وكمان هيخليه يتجوز اميره اللي نام معاها
نرمين/ دماغك دي مصيبه ع فكره
انا/ مصيبة اي دا حوار اي عيل صغير يحله بس دول بنات دماغهم مبتفكرش
واحنا قاعدين نتكلم لاقيت فوني بيرن واحمد اللي بيتصل فتحت عليه
انا/ ايون ي احمد ف حاجه؟
احمد/ معلش ي شهاب كنت عايزك تيجي الكافيه بدري شويه لان عندي مشوار مهم
انا/ سهله ي عم نصايه وهبقي هناك
احمد/ تمام ي شهاب تسلم
انا/ حبيبي ي غالي سلام
نرمين/ ف حاجه ف الكافيه؟
انا/ لا احمد عنده مشوار وعايزني اروح بدري شويه يدوب البس وامشي
نرمين/ يعني حتي الشويه اللي بنقعدهم سوا كتير عليا
انا/ مهو قدامك اهو غصب عني.. بصي تعالي ع 10 كدا الكافيه اقعدي معايا
نرمين/ بجد.. طيب هلبس وهكلمك قبل م اجي
انا/ بجد اي ي بنتي.. انتي تعملي اللي عايزاه بس تبقي معرفاني ع مقلقش عليكي
نرمين/ حاضر قوم يلا البس ع متتأخرش
قومت لبست ونزلت قابلت احمد ف الكافيه قولتله يمشي هو وانا خلاص قاعد
دخلت الكافيه قعدت ع المكتب طلبت قهوه وولعت سيجاره وشوية لاقيت ترابيزه عليها كذا بنت بس بيزعقوا مع الويتر اللي موجود قومت روحت هناك
انا/ خير ي فندم حصل اي
البنت1/ خير اي بس دا بهدلني ووقع العصير ع البنطلون
انا/ طب انا اسف لحضرتك وثواني انادي لحد يوصلك للحمام تنضفيه
البنت1/ حد. اي وحمام اي انت كمان انت مجنون عايزني ادخل الحمام مع شاب
انا/ مجنون!! طب بلاش غلط واهدي وانا كنت هنادي لبنت من اللي شغالين معايا يوصلك لا شاب ولا حاجه
البنت2/ معلش ي استاذ هي بس متعصبه شويه مش قصدها تغلط
انا/ لا متعصبه ولا بتاع ميشغلنيش بس محبش حد يغلط فيا ثواني والبنت تيجي
ناديت ع بنت من اللي بيحضروا الطلبات جات واخدت صاحبتنا دي للحمام وهي ماشيه قولتلها تستنيها لحد م تخرج وترجعيها تاني للترابيزه لحد يخطفها ومشيت انا رجعت للمكتب قعدت مخنوق بسبب بنت الوسخه اللي غلطت فيا دي
بعد شويه لاقيت البنت2 ومعاها البنت1 داخله عليا وبتقولي لو سمحت ممكن نتكلم معاك لو مش هنعطلك
انا/ اسف ي فندم بس مش فاضي حاليا
البنت1/ مش فاضي اي انت قاعد مبتعملش حاجه اهو
انا/ هو حضرتك دخلتي جوا دماغي كمان وبعدين انا حر اعمل او لا ميخصكيش
البنت2/ طب احنا اسفين للمقاطعه بس كنا جايين نعتذر من اللي حصل
انا/ انك تيجي لحد عندي دي ف حد. ذاتها شئ كبير بس لو جايه لوحدك لكن دي تبقي معاكي اسف مش فاضي
البنت1/ يعني اي دي.. انت شايفني كوبايه
انا/ لا مش لدرجة كوبايه.. الكوبايه بتبقي ليها قيمه اوقات كتير.. بس انا مش شايفك اصلا ولا عايز
البنت2/ اسفين تاني مره ويلا بينا ي مريم نمشي
مشيوا البنتين وانا متكيف شويه لان يعتبر فشختها بالذوق بس لسه مخدش حقي
بعد م مشيوا دار بينهم كلام
البنت1 اسمها مريم/ انتي ازاي تسيبيه يغلط كده وعماله تتأسفي له
البنت2/ ع انتي غلطانه وهو مغلطش فيكي حتي الكلام اللي قاله ليكي دلوقت قاله باحترام ومقلش ادبه زيك
مريم/ يعني كمان انا اللي بقيت غلطانه
البنت3/ ايوه ي مريم بصراحه انتي شتمتي الراجل وهو جاي يشوف حصل اي واديكي شوفتي جابلك بنت وصلتك للحمام والبنطلون رجع زي م كان يعني لو كنتي مسكتي لسانك شويه مكنش حصل كل دا
البنت2/ خلاص ي جماعه اللي حصل بقي
لما مشيوا من عندي انا ناديت ع الويتر قولتله لما يطلبوا الشيك شيل منه حساب البنت دي (شاورتله ع البنت2) قالي تمام
بعد شويه لاقيت فوني بيرن وطلع رقم نونو (الست الكبيره) مردتش اول مره ورنت تاني قولت ارد بقي
انا/ مش قادر اقولك الفون مبسوط قد اي وبينور بسبب انك بترني
نونو/ شكلك بكاش اوي ومش سهل
انا/ هههه مين انا!!! لا خالص دا حقيقي الفون مبسوط جدا وباين عليه
نونو/ دا ازاي بقي هو قالك يعني؟
انا/ ف حاجات كده بتتفهم مش لازم تتقال.. اول م رنيتي لاقيته نور وطلع صوت مزيكا كده.. شوفتي بقي اني مبكذبش لما قولت مبسوط وبينور
نونو/ يلهووي عليك وعل دماغك دي
انا/ هههههه اخبارك اي ي نونو لحق الكافيه يوحشك بالسرعه دي
نونو/ اه الكافيه ومدير الكافيه كمان
انا/ لا مش هقدر ع الكلام دا
نونو/ لي يعني لسه صغنن وبترضع
انا/ لا الكلام الحلو بيجيبلي حموضه ومن ناحية برضع دي فالكبار بردو بيرضعوا
نونو/ انت مش سهل ي شهاب خالص
انا/ ع فكره انا اكتر حد غلبان ف الدنيا
نونو/ واضح اوي وباين من غير م تتكلم
انا/ أأمريني ي نونو بتتصلي ف حاجه؟
نونو/ كنت بكلمك اشوفك ف الكافيه ولا لا اصل بفكر اجي دلوقت اقعد شويه
انا/ تنوري طبعا بس حاليا الكافيه فيه ناس كتير وشباب مش هتعرفي تاخدي راحتك كويس انتي بتحبي الهدوء
نونو/ ع كده بتصل اشوف المكان فيه ناس كتير ولا هادي
انا/ بصي خليكي ع 2 كده بيبقي الجو هادي خالص وناس قليله
نونو/ خلاص هجيلك ع الساعه 2
انا/ قصدك تيجي الكافيه يعني... اوك تنوري ف اي وقت طبعا
نونو/ تمام ي شهاب سلام
نهاية الجزء الخامس... اتمني يعجبكم 

.



الجزء السادس
نونو/ خلاص هجيلك ع الساعه 2
انا/ قصدك تيجي الكافيه يعني... اوك تنوري ف اي وقت طبعا
نونو/ تمام ي شهاب سلام
قفلت معاها وانا فاهم انها بتحك وعايزه تتناك وحبيت اخليها تاكل ف نفسها اكتر واكتر هي اه وتكه بالرغم من سنها لكنها واخده بالها من نفسها فشخ بس بردو لازم تستوي ع الاخر ع تبقي ع اخرها
شويه ولاقيت الويتر رايح اتجاه البنات اللي كان معاهم مشكله تقريبا طلبوا الشيك فضلت متابعهم لاقيت البنت2 اللي بلغت بيها الويتر يشيل حسابها بتبصلي.. بصيت لها وشاورتلها ان خلاص حسابها واصل
لاقيتها جايه عندي
البنت2/ تسمحلي اتكلم ولا لسه مشغول
انا/ حتي لو مشغول طالما جيتي لحد عندي ولوحدك هبقي فاضي
البنت2/ اولا شكرا ع اللي عملته وكمان بتأسف تاني ع الغلط اللي حصل وياريت متفضلش زعلان.. مريم غلبانه بس عصبيه شويه ولما بتتعصب بتقول اي كلام مبتبقاش حاسه بتنيل اي
انا/ اسفك مقبول من اول مره خالص بس صاحبتك دي لسانها طويل ومبتعرفش تتكلم وغلطت فيا ودي حاجه انا عمري م اقبلها انا كنت قادر امسخرها بس سكتت عشانك انتي جايه معاها وانتي كمان اللي اتأسفتي مش هي ودا خلاني اقلب وشي
البنت2/ انت بردو مسكتلهاش دا انت بهدلتها بس بالادب ودا اللي عجبني فيك بتاخد حقك بالاحترام وبتخلي اللي قدامك ملوش لازمه ولا قادر يرد
انا/ عموما انا كده يعتبر معملتش حاجه بس وجودك خلاني اسكت واقفل الكلام
البنت2/ حصل خير ي استاذ...
انا/ اسمي شهاب
البنت2/ تمام ي شهاب وانا اسمي نسرين
انا/ اسم جميل.... ونورتي الكافيه واتمني متكونش اخر زياره
نسرين/ لا خلاص انا بقيت مقيمه هنا وهجيب الشله كلها معايا
انا/ تنوروا ف اي وقت طبعا
نسرين/ شكرا جدا لذوقك... مع السلامه
انا/ سلام ي نسرين
مشيت نسرين والبنات اللي معاها ومريم دي هتفرقع من الغيظ وانا تعمدت اشيل حساب نسرين ع مريم تتغاظ مني اكتر
قضيت باقي الوقت عادي اسلم ع دا واتكلم مع دا شويه يعني بعدي الوقت واطمن ع الناس كدا
ع الساعه 9 ونص لاقيت نرمين بترن عليا بتقولي انها لبست وهتنزل تيجي الكافيه قولتلها طيب تعالي.... بعد شويه وصلت نرمين الكافيه ولاقيتها جايه ناحيتي
انا/ تعالي ي قمر اقعدي معايا هنا
نرمين/ قعدت اهو ها هتشربني اي بقي
انا/ شوفي اللي انتي تحبيه قوليلي عليه وثواني ويكون موجود قدامك
نرمين/ بص انا عايزه اطلب طلب بس مش عارفه هتوافق عليه ولا لا
انا/ اطلبي اللي تحبيه بقولك
نرمين/ بصراحه كنت بشرب شيشه مع جوزي زمان ودلوقت نفسي اشرب
انا/(ناديت اشرف الويتر) اشرف هاتلي قهوه و عصير مانجا وشيشه كريز للهانم
اشرف/ حالا ي هندسه وتكون الطلبات موجوده
انا/ تسلم ي اشرف اتفضل انت
بصيت لنرمين وكلمتها
انا/ هاا مبسوطه كده.. احلي شيشه للهانم
نرمين/ انت جامد فشخ ي شهاب وليك هيبه كدا بحب اقعد ابص عليك كدا واشوف الناس بتسمع كلامك وبينفذوه وهما مبسوطين مش مجبرين يعملوه ع انت مديرهم لا دول بيتمنوا انك. تنادي ع حد منهم وتطلب منه حاجه بيبقي فرحان
انا/ اي دا اي دا مالك ي نرمين حللتيني ف ثواني كده دا انتي لسه داخله الكافيه
نرمين/(بصوت واطي) احب افكرك انك عايش معايا ف بيت واحد
انا/ وانا. مش ناسي اكيد ي ست الكل بس اي الكلام الجامد دا كله انا كده الغرور هيمسكني ومحدش هيعرف يكلمني
نرمين/ حقك الصراحهالمستشار Story x وانا هدعمك ههه
شويه والطلبات نزلت واشرف مشي
انا/ الشيشه اهي ي ستي هتعرفي تشربي ولا هتكحي وتفرجي علينا الكافيه هههه
نرمين/ عيب عليك دا انا بشيش من زمان وخبره
انا/ ي خووفي منك طب بصي كوباية الميه جمبك اهي ع لو حصل وكحيتي تلحقي نفسك هههههههه
نرمين/ متقلقش انا بشرب بالراحه يعني مش هكح خالص وقولتلك خبره هههه
انا/ تحبي تخرجي ف مكان تاني غير الكافيه
نرمين/ لي ماله الكافيه لا انا عايزه افضل قاعده معاك واشوفك وانت بتكلم الناس وتتعامل معاهم وهما عينهم منك ي شقي
انا/ لا دا انتي جايه تراقبيني كدا هههههه
نرمين/ لا لا اعتبرني مش قاعده هههههه
انا/ انتو الحريم عليكو حركات صعبه فشخ جايه تشمي هوا وتشيشي وكمان تراقبيني يعني بتستغلي كل الظروف ههههه
نرمين/ لا خالص انا غلبانه وكيوت جدا
انا/ عارفها انا كلمة غلبانه دي ههههههه
نرمين/ مهي كلمتك ي شهاب بس مين دا اللي غلبان دا انت ي ساتر عليك مجررم هههه
انا/ مبسوطه ي نرمين؟؟
نرمين/ اوي اوي ي شهاب وخايفه ييجي وقت وتختفي زي م حصل معايا قبل كدا
انا/ متقلقيش انا مبختفيش مره واحده كدا وكمان طالما شايف ان ف حد مبسوط بسببي ببقي انا كمان مبسوط... ف لي بقي اسيب انبساطي دا واختفي
نرمين/ يعني وعد انك. تفضل معايا ووقت م احتاجك الاقيك جمبي كالعاده
انا/ وعد ي قمر وهتلاقيني لازق فيكي دايما مش جمبك بس اللي يستحمل هههه
نرمين/ سافل سافل بس قمر 

انا/ ههههه طب اشربي اشربي
فضلنا قاعدين انا ونرمين نتكلم ف اي حاجه وباين عليها انها مبسوطه جدا ودا شئ مخليني انا شخصيا فرحان من جوايا بقيت حاسس انها مسئوله مني جدا وبخاف عليها قررت ان اخلي كل اوقاتها سعاده وانبساط ع قد م اقدر وكنت معاها فعلا بضحك من قلبي ومبسوط جدا وهي لاحظت دا وسألتني
نرمين/ حساك مبسوط اوي ي شهاب
انا/ فعلا مبسوط جدا وفرحان بسبب انك مبسوطه من هنا ورايح اي حاجه عايزه تعمليها او مكان عايزه تروحيه تقولي عليه ع طول من غير تفكير انا هعملك كل حاجه تبسطك وبفكر ف حاجه كده اعملهالك بس مش وقتها دلوقت ومتسأليش اي هي غير ف وقتها هقولك
نرمين/ طب قولي وهعمل نفسي معرفتش
انا/ هههه فضولك هيموتك... لا مش هقولك دلوقت لانها مفاجأه واكيد هتعجبك بس سيبها لوقتها ي نرمين وهقولك عليها
نرمين/ انت متعب ع فكره ورخم اوي
انا/ ايون رخم بردو مش هقولك دلوقت
نرمين/ انا مستنيه اعرف ويارب متنساش
انا/ تعرفي عني اني بنسي حاجه
نرمين/ لا مبتنساش وهستني وقتها
انا/ شطوره كده احبك اكتر واكتر
نرمين/ يعني انت بتحبني
انا/ اكيد طبعا هو اي حد يقعد معايا كده دا بالواسطه ي بنتي ههههههه
نرمين/ اي دا انت بدأت تبقي مغرور اهو
انا/ انتي قولتيلي براحتك وهتدعميني
نرمين/ اه قولتلك بس متتغرش عليا بقي
انا/ لا ي قمر مقدرش انت حبيبي
نرمين/ انت اللي حبيبي ومبقتش عايزه اعيش من غير م تكون جمبي
انا/ وانا جمبك ع طول متقلقيش
طبعا لازم اي لحظه حلوه يطلعلك فيها خازوق شفاف مش بيتشاف
لاقيت دينا ومعاها ليلي داخلين الكافيه وبتنادي عليا... قولت لنرمين ثواني هشوف الزفته دي و دي ي ستي دينا اللي صحتني من النوم
نرمين/ هي دي اللي صاحبتها معاها مشكله وانت بتحلها
انا/ ايون دي اللي بسببها بوذك كان مترين
نرمين/ خلاص بقي... روح شوفها طيب
قومت روحت لدينا وليلي ع ترابيزتهم
انا/ ازيك ي دينا.. ازيك ي ليلي
دينا..ليلي/ تمام ي شهاب
انا/ عملتي اي ي ليلي خلصتي الحوار؟
ليلي/ عيب ي شهاب دا واد خرع ساعه وكان تحت مني ومتصور كمان وفيديو بجوده عاليه ووشه منور فيه
انا/ اهم حاجه وشك ظهر ف الفيديو؟
ليلي/ لا هو جسمي بس اللي ظاهر وانا قولتله اني بحب ابقي ماستر ف العلاقه ولبست ماسك معايا مخبي الوش م عدا العيون كأحتياط بس وشي مظهرش و دا الفيديو اهو شوف كدا...
طلعت ليلي فونها وشغلت الفيديو وكان بجوده بنت حرام مش تصوير فون خالص البنت كانت فشخاه حرفيا وشكله اصلا خول لانه مستمتع باللي بيحصل فيه وهي وشها مظهرش منه حاجه بس جسمها كان ابن وسخه جامد نييك.. بردو ي جدع الهدوم بتخبي بلاوي ههههه
انا/ التصوير دا مش تصوير فون
ليلي/ لا دا تصوير كاميرا كانون بتاعتي لما دينا المستشار Story xقالتلي نروح الكافيه اللي بيقعد فيه ع اشوف شكله خدتها وروحنا البيت عندي الاول جيبت الكاميرا ع لو حصل وروحت بيته اكون جاهزه بالكاميرا
انا/ كدا انتي تمام جدا وعملتي اللي مطلوب منك بالحرف
دينا/ هتعمل اي بقي بالفيديو دا ي شهاب
انا/ اهدي ي دينا سيبيه يوم ولا حاجه وبعد كدا هتعرفي عملت اي
ليلي/ طب انا عملت اللي قولتلي عليه.. الطلب بتاعي هتعمله انت كمان؟؟
انا/ متقلقيش ي ليلي هعملك اللي انتي عايزاه خصوصا ان الفيديو فشيخ وانتي مقصرتيش ف حاجه يبقي هتاخدي اللي عايزاه كله وزياده كمان بس سيبيني يوم واحد اظبط نفسي وابقي فاضي
ليلي/ اوكي وانا مستنيه اليوم دا
انا/ دينا اطلبي انتي وليلي اللي تحبوه واللي هينزل كله ع حسابي
دينا/ تسلم ي رجوله ههههه
انا/ اسكت ي وحش صوتك عامل مشاكل
دينا/ قولي بقي المزه اللي قاعده معاك دي اللي كانت معيطه من فتره
انا/ اه...بس نفسي افهم مركزه معاها لي.. قولتلك ملهاش ف الليز ي زفت ههههههه
دينا/ انا بطمن بس ان الميه رجعت لمجاريها وكله تمام
انا/ لا اطمني كله فل الفل ههه
دينا/ بس قمر فشخ بنت اللذينه ي بختك بيها ما تعرفني عليها يسطي ع خاطري
انا/ هعرفك عليها حاضر بس لو عملتي حركه كدا ولا كدا هفششخك ي دينا
دينا/ طب انا هروح اجيبها تقعد معانا
انا/ مش مطمنلك بس ماشي
مشيت دينا راحت لنرمين سلمت عليها
دينا/ اهلا وسهلا انتي نرمين صح؟
نرمين/ اه.. مين حضرتك؟
دينا/ انا دينا صاحبة شهاب وعرفتك من وصفه ليكي دا مبيبطلش كلام عن جمالك وحلاتك وبصراحه عنده حق انتي قمر
نرمين/ ميرسي جدا ليكي.. شهاب كان قالي ان له صاحبه اسمها دينا بردو
دينا/ طيب تعالي اقعدي معانا هناك بدل م انتي قاعده لوحدك هنا
نرمين/ اوكي مفيش مشكله
جات دينا ومعاها نرمين قعدوا معانا ونرمين مكسوفه
انا/ منوره ي دينا... مش هتمشي بقي؟
دينا/ عاجبك كده ي نرمين اهو معايا كده ع طول عمال يرخم عليا ويكسفني
نرمين/ هههه عيب ي شهاب دي تقعد ع راسنا هي وصاحبتها
انا/ صاحبتها ماشي لكن هي لا دي رخمه... دي ليلي ي نرمين صاحبتها
نرمين/ اهلا بيكي ي ليلي منوره
ليلي/ اهلا ي نرمين تسلمي ي حبي
نرمين/ لا الاتنين يقعدوا طبعا ومنورين المكان كله بطل ترخم عليها بس
انا/ يعني انا بقيت وحش دلوقت.. طب حلو الكلام دا اوي خليها تنفعك
دينا/ هنفعها يخويا ملكش دعوه انت
انا/ لا ف دي بالذات ليا دعوه دي تخصني واللي يفكر يقربلها افشخه
نرمين/(بكسوف فشيخ) سوري ي دينا هو له دعوه اوي اوي و بلاش تعصبيه ي دينا هيقلب وشه ومحدش هيعرف يسكته
دينا/ يبختك ي عم نرمين بنفسها بتدافع عنك مين قدك دلوقت
كل دا و ليلي قاعده ساكته خالص
انا/ صوتك مش طالع لي ي ليلي
ليلي/ اقول اي م انتو عاملين زي ناقر ونقير كل اما اقعد معاكو تفضلوا ترخموا ع بعض فبسكت بدل م ترخموا عليا انا
انا/ احلي حاجه فيكي الصمت حلو بردو
فضلت قاعد معاهم شويه وبعدين قولتلهم طب مع نفسكو بقي هخلص كم حاجه وارجعلكوا تكونوا اتعرفتوا ع بعض اكتر
دينا/ مع السلامه انت اخلع
انا/ ماشي ي جزمه ليكي وقت هتتزنقي
مشيت قعدت مع نفسي شويه طلعت الفيديو اللي ليلي صورته للواد دا قولت اشوفه تاني قبل م ابعته له لفت نظري جسم ليلي بصراحه من غير هدوم هي بطل جدا جدا وصفها
هي اكبر من دينا واتعرفوا ع بعض من النت عن طريق السحاق وبقوا بيتقابلوا ويناموا مع بعض عندها 27 سنه طولها حوالي 165 ووزنها 70 جسمها مظبوط جدا بزازها اكبر من المتوسط بس مبلن جدا مع كل حركه ليها يتهزوا تبقي عايز تاكلهم من شكلهم واقفين زي الجبل جسمها ابيض جدا ومفيش فيه شعره طيزها مدوره وتعتبر اكبر حاجه ف جسمها وكسها من بره ابيض والشفرات لونها احمر خفيف شعرها طويل وصبغاه احمر
سرحت شويه ف جسمها وبعد كدا كملت الفيديو وطلع مظبوط تمام يدوب ابعته للمحروس افشخ دماغهالمستشار Story x شويه
الساعه بقت 12 ونص روحت لنرمين وهي مع دينا وليلي وكلمتها
انا/ نرمين الساعه بقت 12 ونص مش هتروحي بقي ولا حبيتي القاعده مع دينا
نرمين/ بجد بقت 12 ونص محسيتش بالوقت خالص وانا قاعده مع البنات
انا/ لو عايزه تفضلي كمان شويه اوكي وانا كدا كدا هوصلك
نرمين/ لا يدوب اروح ع عايزه انام دا انا كدا سهرت النهارده عن كل يوم
دينا/ م تسيبها ي عم قاعده هي هتروح تعمل اي يعني البيت قعدته خنقه
انا/ انتي حماره ي بنتي م انا قولتلها لو عايزه تقعد كمان مفيش مشكله
نرمين/ معلش ي دينا بس انا بنام بدري عن كدا بس النهارده يعتبر سهرت
دينا/ خلاص ي حبيبتي براحتك بس ابقي خلينا نشوفك دايما
نرمين/ حاضر هبقي اجي هنا نقعد سوا
سلمت نرمين ع دينا وليلي وخدوا ارقام بعض وانا ناديت ع اشرف الويتر قولتله هوصل مشوار صغير واجي بسرعه
ركبت عربية نرمين وهي معايا ع اوصلها للبيت وهرجع انا بالعربيه تاني
انا/ اعتقد النهارده كان يوم حلو
نرمين/ اوي ي شهاب كنت محتاجه اخرج اقعد مع ناس واتكلم وكان يوم جميل
انا/ وقت م تحبي تخرجي سواء ف الكافيه او اي مكان تاني عرفيني من غير تردد لازم تنبسطي وتعيشي حياتك
نرمين/ حاضر ي حبيبي.. بس دينا دي مسخره وسافله اوي ع فكره
انا/ هههههه عملت معاكي اي
نرمين/ يعني معظم كلامها فيه سفاله وبتتكلم ف اي حاجه مبيهمهاش
انا/ طب خدي بالك بقي اصلها ليز ههه
نرمين/ اي انت بتتكلم جد ولا بتهزر
انا/ وحياتك بتكلم جد وباين عليها عينيها منك ي جميل خد بالك لتاكلك ههههههه
نرمين/ انت هتخوفني منها لي بقي
انا/ لا تخافي ولا حاجه هي بس لو حاولت معاكي بأي حركه عرفيني وانا هفشخها حرفيا وكدا كدا انا محذرها انها تعمل معاكي اي حركه من بتوعها دول
وصلت العماره ونزلنا طلعت معاها لحد الشقه ودخلنا واطمنت عليها
انا/ هتنامي ع طول ولا هتقعدي شويه
نرمين/ لا هغير وانام لاني عايزه انام جدا
انا/ طيب ي حبيبي تصبح ع خير وبوستها من شفايفها وخرجت نزلت ركبت العربيه ورجعت تاني الكافيه كانت دينا و ليلي لسه قاعدين بيتكلموا
انا/ انتو لسه قاعدين مزهقتوش ولا اي
دينا/ هنروح فين يعني م انت عارف دايما دي قعدتنا وكمان شروق ونهي مبيخرجوش زي الاول واميره انت عارف ظروفها والحاله اللي هي فيها
انا/ صحيح هي اخبارها اي دلوقت
دينا/ يعني لسه شويه ع ما تفك وترجع لحياتها الطبيعيه وتنسي اللي حصل
انا/ متقلقيش انا هخليها تنسي وهخلي الواد دا يعتذرلها كمان ويترجي انها تسامحه
دينا/ اتمني دا بس هتعمله ازاي
انا/ متقلقيش هيحصل بس اصبري شويه
ساكته لي ي ليلي؟
ليلي/ هقول اي ي شهاب.. بفكر هتوفي بوعدك امتي
دينا/ ي بنتي اهدي شويه شهاب طالما وعدك مش هيخلف وعده وهيظبطك
انا/ متقلقيش ي ليلي قريب جدا هعملك اللي عايزاه واكتر كمان
ليلي/ انا مستنيه اهو بس ياريت بسرعه لاني خلاص ع اخري بجد
انا/ هي دينا مش قايمه بالواجب ولا اي
ليلي/ دينا اي بس.. مهما يكن بردو احنا بنات زي بعض
قعدت معاهم شويه وبعد كده سيبتهم روحت ع مكتبي قعدت مع نفسي شربت قهوه وسيجاره وشويه لاقيت دينا جايه تقولي انهم هيمشوا قولتلهم تمام وليلي طلبت رقمي قولتلها اكتبيلي رقمك ف الورقه دي وانا هكلمك قريب
كانت الساعه وصلت ل 2 وشويه لاقيت نونو داخله الكافيه قعدت ع ترابيزه راحلها اشرف الويتر طلبت عصير وطبعا لازم تسأل عليا جالي اشرف قالي انها سألت عليا قولتله تمام انا هروحلها بعد شويه روحت لترابيزتها قعدت معاها
انا/ نونو منوره الكافيه اخبارك اي
نونو/ انا تمام انت اخبارك اي
انا/ تمام ي قمر... امال فين صاحبتك اللي كانت معاكي (نجوي) مش معاكي لي
نونو/ لا انا جايه اقعد لوحدي شويه وهي ف بيتها تلاقيها نايمه
انا/ تمام ي قمر.. اسيبك طيب مع نفسك شويه ع تقعدي لوحدك
نونو/ خليك قاعد معايا اهو نتكلم شويه
انا/ ع لو حابه تقعدي لوحدك زي ما قولتي مبقاش مضايقك بس
نونو/ لا خالص انا حابه شخصيتك وبحب اقعد. معاك نتكلم
انا/ طب كدا بقي يبقي تحكيلي عن نفسك شويه اهو اي كلام يعدي الوقت
نونو/ طيب ي سيدي انت طبعا عارف اسمي وسني بس اللي متعرفوش ان انا صاحبة العماره اللي فيها الكافيه بتاعكو
انا/ اي دا بجد
نونو/ اه بجد هي والعمارتين اللي بعدها
انا/ يعني احنا ضيوف عندك بقي هههه
نونو/ لا انت صاحب مكان.. انا اللي ضيفه دلوقت ولازم تكرم ضيوفك هههههه
انا/ ي باشا انت تأمر بس واحنا نكرمك اعلي كرم ف الدنيا كلها
نونو/ المهم جوزي كتبهوملي قبل ما يموت ع انا مراته التانيه بيضمن حقي يعني
انا/ راجل محترم وفكر صح جدا
نونو/ فعلا كان محترم جدا بس ف السرير كان قليل الادب اوي ههههههه
انا/ حقه الصراحه اللي معاه ست زيك لازم يكسر كل قواعد الاحترام ههههه
نونو/ بجد يعني انا حلوه لسه
انا/ اه طبعا حلوه وكل حاجه و اي، راجل يحب يبقي معاكي
نونو/ اي راجل اي راجل.. انت يعني تحب تكون معايا
انا/ هو انا اطول ي باشا ههه.... كان عندي سؤال كده محرج شويه
نونو/ اسأل براحتك مفيش احراج
انا/ هو مين مدحت اللي كنتوا مستنيينه
نونو/ اممممم... مدحت دا صديق لينا لما. نكون مخنوقين بنكلمه نخرج سوا نتمشي
انا/ متأكده ي نونو؟؟ كنت اتمني تبقي صريحه بس تمام اللي، يريحك
نونو/ هكذب لي ي شهاب فعلا هو صديق
انا/ صاحبكم من زمان يعني
نونو/ يعني من سنه كده
انا/ شوفتي بقي انك بتكذبي ي نونو... لو صاحبكم من سنه ازاي صاحبتك متعرفش شكله وافتكرتني هو.. ولما جيتي تمشي من الكافيه يومها جالك تليفون وقومتوا مشيتوا وفي شاب ركب معاكو من اول الشارع كان مستني تقريبا هو دا مدحت
نونو/ هااا... عرفت ازاي
اناالمستشار Story x/ خلاص ي نونو م علينا
نونو/ لا بليز قولي عرفت ازاي
انا/ طبيعي ببقي قاعد. مركز مع كل اللي ف الكافيه وكمان شفتكوا لما مشيتوا بالعربيه وقفتوا ع اول الشارع وشاب ركب معاكو من هناك ومشيتوا بعدها
نونو/ فعلا دماغك دي مش سهله
انا/ سهله جدا وبحب الصراحه اوي
نونو/ بص ي شهاب بعد موت جوزي انا بقيت عايشه لوحدي خالص وبقيت بروح النادي اقعد هناك لحد ما اتعرفت ع نجوي وبقينا صحاب جدا وهي ليها شلة صحاب كتير بقيت بقعد معاهم واتعرفنا ع بعض وعلاقتي انا و نجوي زادت اوي لدرجة انها كانت بتحكيلي حاجات مينفعش تقولها زي انها كانت بتخون جوزها مع مدرب السباحه ف النادي وانا كنت بقولها دا مينفعش انتي متجوزه وصممت ف يوم اني اروح شقتها اشوفها هي والمدرب مع بعض وفعلا روحت قبل المدرب ما يوصل ودخلت اوضة نوم وهي والمدرب دخلوا الاوضه التانيه وقعلوا هدومهم وبدأ بينهم علاقه وهي كان باين عليها مبسوطه اوي وانا بسبب اني كنت بقالي فتره مبعملش علاقات اول ما شوفت بتاعه (زوبره) بقيت هايجه اوي ولعبت ف نفسي لحد م نزلت شهوتي يومها مرتين عليهم وبعد كده المدرب مشي وهي قعدت معايا واقنعتني اني انام مع المدرب دا وحصل بعدها بكم يوم والمدرب نام معايا وانا كنت تعبانه اوي بصراحه متعني اوي وبقينا احنا الاتنين اي واحده فينا تعرف راجل بقينا ننام معاه سوا ومدحت دا معرفتي انا من النت وقابلته مره لوحدي ف شقتي وبعد كده يوم م كنا هنا كنا مستنيينه وهو وصل هنا قابلناه بره وطلعنا شقه ليا ف اخر عماره ونام معانا سوا
انا/ ع فكره انا عارف ان الموضوع فيه علاقه بينكم من يومها بسبب ان لما صحبتك قالت عليا مدحت انتي اتلغبطتي ف الكلام وبان عليكي توتر وقلق... بس عموما انا مليش دعوه بتصرفاتكوا كل شخص حر ف حياته انا بس بدردش معاكي مش اكتر
نونو/ انا عارفه ان دي. دردشه وانك معتبر نفسك مسمعتش اي كلام مني ودا مطمني من ناحيتك وخلاني اتكلم معاك واحكيلك كل حاجه بدون قلق
انا/ وانا فعلا معتبر اني مسمعتش حاجه
بس خدي بالك ي نونو لان ف رجاله بتستغل ظروف ناس زيكم معاهم فلوس وممكن يصوركوا ويبتذكوا وهتبقي حوار بضان ملوش حل
نونو/ متقلقش احنا واخدين بالنا كويس وكمان مدحت دا هو الراجل الوحيد اللي نعرفه حاليا وكمان مبقيناش هنقابله خلاص
انا/ اشمعني يعني حصل حاجه؟
نونو/ طلع مبيعرفش ومش قادر علينا ههههه
انا/ معذور مهو انتو الاتنين محدش يقدر عليكو بسهوله هههه
نونو/ انت متجوز ي شهاب؟
انا/ لا مش متجوز ومش هتجوز هههههه
نونو/ لي كد دا الجواز حلو وممتع
انا/ مبفكرش ف الجواز اصلي مبعرفش هههه
نونو/ متخافش مش بحسد هههههه
انا/ لا متقلقيش مش خايف.. هو فين جوز نجوي دي..
نونو/ جوزها مسافر بره معظم الوقت
انا/ ع كده واخده راحتها ع الاخر ومقضياها علاقات وخاربه الدنيا
نونو/ دي مشكله دي عايزه كل يوم علاقه مبتهمدش خالص هايجه ع طول
انا/ وانتي مش هايجه يعني طول الوقت
نونو/ ببقي هايجه عادي بس لما اشوف شخص عاجبني جدا
انا/ الموضوع عندك مزاج يعني
نونو/ بالظبط كدا.... انت ليك علاقات؟
انا/ مفيش شاب ملوش علاقات او مجربش ينام مع واحده
نونو/ جربت كتير يعني
انا/ لا مش كتير اوي الموضوع عندي مش مهم فشخ يعني بالمزاج كدا
نونو/ اخر مره عملت علاقه امتي
انا/ يعني من اسبوع تقريبا
نونو/ مع مين وكانت حلوه..احكيلي طيب
انا/ اهدي اهدي احكي اي لا انا مبحكيش حاجه من دي مع حد سووري
نونو/ عادي انا حكيت لك كل حاجه عني
انا/ وانا مقدر دا بس كل واحد له طبعه وانا طبيعي مبحكيش مع اي حد ف خصوصيات زي دي بالذات لما تكون تخص حد تاني معايا مش تخصني انا بس يعني الشخص دا مأمني ع نفسه وانا مينفعش اكسر ثقته فيا واحكي للناس عنه وعن اللي بيحصل بينا... سوري ي نونو
نونو/ فهمتك ي شهاب و دي حاجه جميله انك تحافظ ع اسرار اللي معاك
انا/ اتمني تكوني فهمتيني ومش زعلانه... قوليلي بقي انتي عايشه ف عمارة من دول ولا ليكي. بيت تاني غيرهم
نونو/ ليا ف كل عماره دور كامل بس معظم الاوقات بقعد ف العماره الاخيره
انا/ سوري ع السؤال دا.. معندكيش اولاد؟
نونو/ عندي بنت واحده بتدرس ف امريكا بتنزل هنا اجازات بس هي قربت تخلص دراسه وهتنزل تعيش معايا هنا
انا/ انا لو منها هفضل ف امريكا طبعا احسن من هنا مليون مره
نونو/ دا هي اللي عايزه تعيش هنا بتحب مصر اكتر من امريكا وبتحب جوها
انا/ الاهم من كل دا لان مامتها فيها
نونو/ بالظبط لانها مرتبطه بيا جدا ولازم كل يوم نتكلم فيديو مرتين او تلاته
انا/**** يخليهالك وتفرحي بيها قريب
نونو/ ما اظنش ي شهاب لانها رافضه الجواز خالص كذا مره تقولي مش هتتجوز
انا/ بس انتي عارفه ان كل ست محتاجه راجل ف حياتها لو مش ع يهتم بيها يبقي ع يلبي رغباتها الانثويه
نونو/ شهاب.. امريكا غير هنا... البنت هناك بتختار حبيبها وبتعمل معاه كل حاجه من غير جواز الدنيا مفتوحه جامد عن هنا
انا/ عارف دا كويس.. يعني بنتك بتعمل كدا بردو وليها حبيب وعلاقه بردو
نونو/ اكيد... دي كل فتره تقولي انها ارتبطت بحد جديد
انا/ لا دا انتي تاخدي بالك منها بقي لما تعيش معاكي مش هتعرف تتأقلم ع مصر
نونو/ لما تيجي بقي نشوف لها حل
انا/ الساعه بقت 4 ونص ي نونو مزهقتيش مني ولا اي ههههههه
نونو/ بجد محستش بالوقت والقاعده معاك حلوه بجد بتعدي الوقت بسرعه
انا/ خدي بالك بقي ع مع الوقت هتبقي مدمنة شهاب هههههههه
نونو/ بقيت خلاص مدمنه هههه ع فكره انا خلاص هنقل اعيش ف العماره دي
انا/ ي باشا دي العماره هتنور طبعا واهو نبقي جيران بقي ههههه
نونو/ خلاص هستناك ف يوم تطلع تتعشي معايا
انا/ كتير عليا ي نونو بجد.. بس سيبيها للوقت المناسب ولو ف فرصه مش هتأخر
نونو/ تمام اسيبك بقي تتابع شغلك واطلع اريح شويه لان حاسه جسمي تاعبني
انا/ تمام ي نونو الف سلامه عليكي
مشيت نونو وانا قعدت مع نفسي شويه افتكرت الواد الخول اللي ليلي مصوراه.. نديت ع اشرف الويتر قولتله هروح مشوار صغير خد بالك من الكافيه (خرجت من الكافيه ركبت عربية نرمين ومشيت بعيد عن الكافيه بمسافه كبيره تعتبر ع الطريق بره خالص ع لو الواد دا له ف تحديد المواقع او كده حتي لو عرف يوصل لمكاني هيبقي بعيد عن المنطقه خالص) طلعت رقم معايا مبشغلوش كتير ومش مع حد خالص كنت عامل عليه وتساب وحاطط صورة (راجنر لوثبروك).. ركبته ف الفون وكنت قايل ل ليلي تاخد رقمه بس متخليهوش ياخد رقمها الواد دا اسمه(ساهر)... سجلت رقمه عندي ولاقيته عامل وتساب قومت باعتله ماسج اشوفه فاتح ولا لا
اناالمستشار Story x/ مساء الخير
ساهر/ مين معايا
انا/ طب رد السلام الاول
ساهر/ انت هتصاحبني ي حلو ما تنجز تقول عايز اي
انا/ تصدق انك عيل خول ومتناك انا غلطان
ساهر/ هو مين دا اللي خول ومتناك ياله
انا/ خد الفيديو الصغير دا ي كسمك وانت تعرف مين اللي متناك (بعتله جزء من الفيديو اللي معايا بس كان وشه ظاهر)
ساهر/ انت مين وجيبت الفيديو دا منين
انا/ جرا اي ي كسمك قلبت مره متناكه لي مش كنت شبح من شويه ي خول دول بس 10 ثواني من فيديو مدته 10 دقايق ووشك منوره فيه زي الشرموطه
ساهر/ انت مين وعايز اي
انا/ هقولك انا مين بس لما الفيديو دا يتنشر ع النت بكره وتبقي فضيحتك انت وابوك كبيره.. و ابوك يبقي ابو المتناكه
ساهر/ استني بس متنزلوش ع خاطري وهعملك اللي انت عاوزو كله
انا/ ملكش خاطر عندي ي متناك ع تبقي تتشبحن كويس وتعيش دور البطل
ساهر/ انا اسف معلش بس بلاش تنزله
انا/ مش هنزله ماشي بس تنفذ اللي اقولك عليه بدون نقاش
ساهر/ اي حاجه تقولها هعملها بس الفيديو مينزلش دا ابويا ممكن يقتلني لو شافو
انا/ ويترفد من شغله كمان ي متناك
ساهر/ اه اه هيترفد قولي عايز اي وانا هعمله ليك بالحرف الواحد بدون نقاش
انا/ بس كلامنا دا لو حد. عرفه هنيكك
ساهر/ لا محدش هيعرف حاجه
انا/ كده تعجبني اسمع بقي ي خول
اميره البنت اللي انت نمت معاها ي معرص وكنت مفهمها انك بتحبها وهتتجوزها لحد م سلمت نفسها ليك وبعد كده سيبتها وكمان طلعت مصورها وانت نايم معاها وبتهددها انك هتفضحها لو مسكتتش طبعا عارفها
ساهر/ اه عارفها وهعمل اللي تقولي عليه
انا/ تتصل بيها حالا تعتذرلها وتطلب منها تسامحك والفيديوهات اللي معاك دي تتمسح ولو انت بعتهم لحد تخليه يمسحهم بدل ما اخلي النت كله يتفرج ع المتناك ابن الباشا والبنت بتفشخه ف طيزه وشوف ابوك بقي هيعمل فيك اي.. و صدقني لو ممسحتش الفيديوهات اللي انت مصوره هعرف ووقتها مش هتعرف ممكن اعمل فيك اي اكتر من اللي قولتلك عليه
ساهر/ حاضر حاضر همسحهم وانا مبعتهمش لحد خالص وهتصل بيها دلوقت
انا/ ماشي ي حيلتها ومتحاولش ترن ع الرقم دا لانه هيتقفل بكره هكلمك اقولك اني نزلت الفيديو لو اللي قولتلك عليه متعملش ي اقولك خلاص كده انت تمام ومش هأذيك.. يلا غور اعمل اللي قولتلك عليه....
خلصت كلام وشيلت الخط وركبت الخط الاساسي ورجعت تاني الكافيه كملت قاعده عادي شربت قهوتي مع سيجاره وقاعد مستني دينا تتصل عليا.. لانه طبيعي الواد دا هيكلم اميره واميره هتكلم دينا تحكي لها اللي حصل ف دينا مش فاهمه اصلا وهترن عليا تفهم كل حاجه.. بعد ساعه لاقيت دينا بترن عليا
انا/ عارف انك هترني دلوقت وهتفضلي تسألي وتاكلي دماغي
دينا/ طب. م انت متوقع كل حاجه اهو.. قولي بقي عملت كده ازاي
انا/ انتي مالك عملت كدا ازاي.. المهم اللي انا قولتلك عليه حصل ولا لا
دينا/ متبقاش رخم ي شهاب واحكيلي عملت كدا ازاي دا اميره هتتشل من الفرحه وعماله تتنطط زي العيال الصغيره بعد م كانت هتنتحر بقت مبسوطه
انا/ اي خدمه ي شوية بنات هايفه
دينا/ احكيلي بقي ي شهاب... لا بص انا جيالك الكافيه حالا... سلام
ملحقتش ارد عليها لاقيتها قفلت المكالمه
بعد شويه لاقيتها داخله من الكافيه
دينا/ هاا احكيلي بقي وحياتك
انا/ اهدي طيب اطفحي حاجه الاول
دينا/ مش عايزه اطفح عايزه اعرف
انا/ طيب ي ستي اسمعي (حكيت لها كل حاجه حصلت بيني وبينه) بس ي ستي بس اوعي حد يعرف ان معايا خط تاني والجو دا اقطمي ع الكلام خالص
دينا/ حاضر حاضر بس لو اميره سألتني اقولها اي وهي عارفه ان محدش غيري يعرف بالحوار دا حتي نهي وشروق ميعرفوش حاجه خالص واكيد هتسأل
انا/ طيب بصي احكي ل اميره بس
دينا/ كدا اتفقنا... بس انت طلعت كارثه
انا/ طب يلا اتكلي من هنا بقي
دينا/ لا عايزه اشرب شيشه
انا/ انتي مش قولتي مش هتطفحي حاجه ولا هو كلام عيال
دينا/ لا ما انا عرفت اللي كنت عايزاه بقي ونفسي اتفتحت
انا/ ي اشرف هات شيشه لدينا خليها ترحمني من الصداع دا
نهاية الجزء السادس.... انچوووي 


التسميات :
قصص